עושים שוק: ריאל וברצלונה מצאו בלמים, איגייבור שוחרר מה-MLS

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | Gettimages

האיטלקי עשוי לעזוב את מילאן בעקבות החובות, זידאן רמז גם לגבי סלאח. ירי מינה בדרך הבטוחה לקאמפ נואו. קשר מכבי ת"א בעבר עזב את ונקובר וגם: רנאטו סאנצ'ס לא מתרומם, אמנלו תופר עסקה ומוריניו עושה ויתורים

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר מתקרב בצעדי ענק. רגע לפני שהקבוצות פותחות את הארנק, ספורט1 עושה לכם סדר בכל השמועות, הדיווחים וההעברות.

רשמי
* לבנאטה הודיעה על צירופו בהשאלה של המגן הימני קוקה משאלקה עד תום העונה. הספרדי בן ה-30 ישוב למולדתו אחרי שעזב את סביליה בקיץ 2016.


Schalke 04 (@s04_es) y #LevanteUD pactan la cesión de @coke23andujar por lo que resta de temporada. ¡Bienvenido! https://t.co/SliUBTDD76pic.twitter.com/PtLP8Vl24T

— Levante UD (@LevanteUD) December 16, 2017

שמועות

* האם זינדין זידאן רמז שמוחמד סלאח בדרך לריאל מדריד? המאמן הצרפתי אמר: "אני מעריך אותו מאוד. אני לא מדבר הרבה על שחקנים אחרים, אבל הוא שחקן גדול שהוכיח את עצמו ברומא ועכשיו בליברפול. הוא עדיין צעיר ומתקדם כל העת".



סלאח. זידאן מעריך מאוד (AFP)


* שחקן נוסף שעשוי להגיע לריאל מדריד לאונרדו בונוצ'י, לאחר שאופ"א לא קיבלה את הבקשה של מילאן להתחשב בהפסדים של 225 מיליון יורו בשלוש העונות האחרונות. הוא עשוי להימכר ב-40 מיליון יורו וירוויח 7.5 מיליון יורו לעונה.


* "ספורט" הקטלאני טוען שהחתמת ירי מינה בברצלונה בינואר כמעט סגורה, כשבארסה מוכנה לשלם לפלמייראס 12 מיליון יורו לכל היותר על השחקן. בורוסיה דורטמונד הציעה עבורו 27 מיליון יורו. לגבי ארתור מגרמיו, בו מתעניינת גם ריאל מדריד, הקשר עצמו צוטט כאומר: "מי לא היה רוצה לשחק בברצלונה?".


* נוסא איגייבור, זוכרים? אקס מכבי והפועל תל אביב שוחרר מוונקובר ווייטקאפס מה-MLS, למרות שהצטרף לקבוצה רק באוקטובר. הקשר הניגרי בן ה-27 רשם שלוש הופעות במדי הקבוצה הקנדית.


* סוכנו של לאוטרו מרטינס בן ה-20 חלוץ ראסינג קלאב טען שהעיסקה עם אתלטיקו מדריד נסגרה. הסוכן רולאנדו סארטה אמר: "זה נסגר לפני שבועיים. בקרוב הוא ישחק תחת דייגו סימאונה".


* קשר באיירן מינכן שמושאל לסוונזי, רנאטו סאנצ'ס, ממשיך להתדרדר. הפורטוגלי גילה יכולת חלשה במחצית הראשונה של העונה ולא כבש בעשרת המשחקים בהם שותף.



סאנצ'ס. לא מסתדר באנגליה (Gettyimages)


* "מירור" מדווח שז'וזה מוריניו ערך פגישות עם ה"פלופים" שלו בקבוצה (כך הם כונו בעיתון) ואמר להם: "אתם יכולים לעזוב". מדובר בהנריך מחיטריאן ומרוואן פלאיני. הקבוצה רוצה להתחזק בבלם בגלל פציעתו הקשה של אריק באיי.


* צ'לסי תציע למונאקו עיסקת חליפין לפיה תעביר את מישי בטשוואי לנסיכות בנוסף ל-80 מיליון ליש"ט תמורת תומא למאר בו רוצות גם ליברפול וארסנל. מי שיזם את השיחות בין המועדונים הוא לא אחר מאשר מייקל אמנלו, המנהל המקצועי של מונאקו שעד ממש לא מזמן עבד גם בבלוז.


* מנצ'סטר סיטי תנסה להחתים בינואר שוב את ג'וני אוואנס מווסט ברומיץ' בגלל פציעות של הבלמים שלה.


*חסה רודריגס, שלא מוצא את עצמו בסטוק, הוצע ללאס פלמאס בה שיחק בחצי השני של העונה שעברה. בנו של החלוץ מאושפז בבית חולים בגראן קנאריה והמאמן החדש של הקבוצה, פאקו חמס, מעוניין בו.



חסה. בדרך חזרה ללאס פלמאס? (AFP)


* "ל'אקיפ": אתלטיקו מדריד ובאיירן מינכן רוצות את חלוץ מארסיי פלוריאן טובן בן ה-24 שחתום בה עד 2021. כך מדווח העיתון ל'אקיפ. שיחק בעבר גם בניוקאסל וליל.


* בלם רומא ליאנדרו קסטן עשוי לעזוב. בנבנטו, בולוניה וקליארי רוצות להחתים את הברזילאי בן ה-31.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי