מונטלה: האתגר בסביליה הגיע מוקדם יותר משציפיתי

מאמין בסיכויי הקבוצה שלו. מונטלה
מאמין בסיכויי הקבוצה שלו. מונטלה | צילום: Gettyimages

אקס מילאן, שחתם אצל האנדלוסים עד 2019, התייחס למעבר לספרד: "נרגש. בספרד קודם כל רוצים לשחק כדורגל איכותי ורק אז להשיג תוצאות. חלמתי לעזוב את איטליה לטובת אתגרים חדשים"

(גודל טקסט)

אחת ההפתעות הגדולות של העונה באירופה הייתה ההחלטה של סביליה למנות לתפקיד המאמן את וינצנז'ו מונטלה לתפקיד המאמן. האיטלקי שפוטר לאחרונה ממילאן תפס את המושכות במקומו של אדוארדו בריסו, וינסה להצעיד את האנדלוסים להצלחה בהמשך העונה בליגה הספרדית. יממה אחרי ההודעה על הסיכום העקרוני איתו, מונטלה העניק הערב (שישי) ראיון וסיפק מספר פנינים.

"הליגה הספרדית היא ליגה מרתקת", פתח המאמן והסביר: "מחכה לי אתגר מיוחד בסביליה ואני נרגש לקראתו. לעומת ליגות אחרות, בספרד רוצים לשחק כדורגל איכותי ורק אז להשיג תוצאות. היה לי חלום לצאת מאיטליה כדי לחוות אתגרים חדשים, האתגר הזה הגיע מוקדם יותר ממה שציפיתי".

כזכור, מונטלה חתם עד 2019 והוא צפוי לצרף לצוות המקצועי שלו את אנזו מארסקה. האחרון היה חלק מתור הזהב של האנדולסים, והוא ינסה לסייע למאמן באתגר החדש שלו ב'לה ליגה'. סביליה תפגוש את מנצ'סטר יונייטד בשלב שמינית גמר ליגת האלופות כאשר בליגה היא מדורגת רק במקום החמישי עם 29 נקודות, מרחק 16 נקודות מברצלונה. 


אתגר חדש. מונטלה (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי