ויאריאל גברה על ריאל מדריד בחוץ לראשונה בתולדותיה

ויאריאל
ויאריאל | מסך

זה כבר משבר. פורנאלס כבש בדקה ה-87 והעניק לצוללת הצהובה 0:1 היסטורי בסנטיאגו ברנבאו. רונאלדו החמיץ ללא הרף וקופח, זידאן רחוק 16 נקודות מברצלונה. אפילו המקום באלופות בסכנה. ניצחון רביעי רצוף לאתלטיקו

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)
המחזור ה-19 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם עוד מעידה של ריאל מדריד שהובכה עם 1:0 בבית מול ויאריאל. בנוסף אתלטיקו מדריד הסתפקה ב-0:1 קטן בחוץ מול אייבר ודפורטיבו לה קורוניה הפסידה 2:1 בריאסור לוולנסיה. מוקדם יותר ג'ירונה העולה החדשה דרסה את לאס פלמאס 0:6. 



ריאל מדריד – ויאריאל 1:0
אחרי 3:0 ביתי משפיל בקלאסיקו מול ברצלונה ו-2:2 בחוץ מול סלטה ויגו, ריאל מדריד שוב מעדה והובכה עם 1:0 בברנבאו מול ויאריאל במחזור ה-19 של הליגה הספרדית. כריסטיאנו רונאלדו שכבש רק ארבעה שערי ליגה העונה החמיץ מספר מצבים קורצים וקופח כאשר פנדל שהגיע לו לא נשרק. שער של גארת' בייל נפסל בדקה ה-13 בטענה לנבדל והבלאנקוס העמיקו את המשבר עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון.


החבורה של זידאן נותרה במקום הרביעי בטבלה כשהיא רחוקה 16 נקודות מברצלונה שתתארח אצל ריאל סוסיאדד (ראשון, 21:45). ויאריאל מנגד רשמה ניצחון ראשון בתולדותיה בסנטיאגו ברנבאו הודות להקפצה מופלאה של פורנאלס בדקה ה-87 והיא רחוקה כעת נקודה אחת בלבד מהקבוצה אותה היא ניצחה.


דייגו סימאונה. הגנת ברזל (AFP)
דייגו סימאונה. הגנת ברזל (AFP)


אייבר – אתלטיקו מדריד 1:0
ארבעה ניצחונות רצופים עם מאזן 0:10 ומשחק שישי משבעת האחרונים בלי ספיגה והכי חשוב קיזוז הפער לשש נקודות מברצלונה שתצא מחר למשחק חוץ קשה אצל ריאל סוסיאדד. קווין גאמיירו כבש את השער היחיד במשחק (26) והגדיל את הפער של הקולצ'ונרוס מריאל מדריד (משחק חסר) לעשר נקודות. המארחת, שמציגה עונה מפתיעה עד כה ודורגה שביעית קודם המחזור, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וספגה הפסד ראשון לאחר חמישה משחקים.


דפורטיבו לה קורוניה – ולנסיה 2:1

העטלפים רשמו בריאסור ניצחון ליגה שני ברציפות שהשאיר אותם במקום השלישי עם 40 נקודות, שתיים פחות מאתלטיקו מדריד ושמונה יותר מריאל מדריד הרביעית. לה קורוניה לעומתה רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ותקווה להפסד של דפורטיבו אלאבס מחר מול סביליה, כדי לא לרדת מתחת לקו האדום.


 


רודריגו וגדש. בישולים הדדיים שהביאו ניצחון (AFP)

 

בדקה ה-37 גונסאלו גדש קיבל כדור מרודריגו על סף הרחבה ובעט אותו שטוח לרשת בדרך ל-0:1. בדקה ה-64 הפורטוגלי היה זה שבישל לרודריגו, שהוסיף שער משלו מחוץ לרחבה. פלורין אנדונה הרומני עוד הספיק לצמק בנגיחה מקרוב בדקה ה-88, אך זה לא עזר לדפור בסיום. 1:2 לעטלפים.



ג'ירונה – לאס פלמאס 0:6
הקטלאנים רשמו ניצחון מרשים אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, על חשבון נועלת הטבלה שרשמה הפסד שלישי ברציפות ומשחק חמישי ברצף ללא ניצחון. כריסטיאן סטואני כבש את הראשון בדקה ה-25 כשדייק מהנקודה הלבנה ובהפסקה לוח התוצאות הראה רק 0:1. ההתפרקות של האורחים מהאיים הקנריים הגיע במחצית השנייה כשבדקה ה-57 מייקל אולונגה הכפיל ל-0:1, ואז בורחה גרסיה (64), שוב אולונגה (70) ופורטו (74) הפכו את זה להשפלה, ובדקה ה-79 החלוץ הקנייתי השלים שלושער.  


Cristiano Ronaldo's 500th career league appearance ends in defeat – only the 68th in those 500 games

Real Madrid lose successive home La Liga games for the 1st time since May 2009 pic.twitter.com/pLD2MwLm96

— Sky Sports Statto (@SkySportsStatto) January 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי