דיווח: פרס יפנה למוריניו בתקווה להחזירו לריאל מדריד

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

זידאן יקבל הזדמנות לשנות את גורלו לקראת צמד המפגשים מול פ.ס.ז' בליגת האלופות, אך אם המשבר יימשך פרס ינסה להחזיר את הפורטוגלי לקדנציה שנייה. קיין מוכן להגיע בקיץ, בתנאי שרונאלדו, בייל או בנזמה יעזבו

(גודל טקסט)

המשבר בריאל מדריד ממשיך להעסיק את התקשורת בספרד. אלופת אירופה רחוקה כבר 19 נקודות מהמוליכה, ברצלונה, ונדמה כי גם המקום שלה בין הארבע הראשונות לא מובטח. היום (שני) מדווחים בתקשורת הספרדית כי פלורנטינו פרס כבר החל בחיפושים לזינדין זידאן. נשיא ריאל מעוניין לתת למאמן הזדמנות להציל את גורלו מול פאריס סן ז'רמן, בצמד המשחקים בשמינית גמר ליגת האלופות בחודש הבא.


עד המפגש מול המוליכה הצרפתית, לריאל יהיו שמונה משחקים כדי להציל את העונה. במקרה בו התוצאות והיכולת לא ישתפרו, זידאן ישלם את המחיר. בשבועות האחרונים דווח ברחבי אירופה כי המועמדים הבכירים לאמן את ריאל הם יואכים לב ומאוריסיו פוצ'טיניו, אולם היום טוענים בספרד כי גם חזרה של ז'וזה מוריניו נמצאת על הפרק.


פרס מתחזק מערכת יחסים קרובים עם 'המיוחד', ועל פי 'דון באלון' הוא עשוי לפנות אליו בתקווה לשקם את ריאל בפעם השנייה. על פי הדיווח, מאז שמוריניו עזב את בירת ספרד פרס פנה אליו פעמיים. הבעיה הגדולה של נשיא ריאל עשויה להיות המשא ומתן שמנצ'סטר יונייטד מתכננת לפתוח עם המאמן, בתקווה להאריך את חוזהו כשאד וודוורד הבטיח למוריניו תקציב של 140 מיליון יורו על מנת לחזק את הסגל.


ומה בנוגע לחיזוק? 'דיארו גול' משוכנע כי הארי קיין לא פסל מעבר לריאל מדריד בקיץ, אולם הבהיר לראשי הבלאנקוס כי הוא לא יסכים להגיע אם כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל וקארים בנזמה. האנגלי מעוניין לעזוב את טוטנהאם בתקווה להפוך לכוכב בכיר בריאל, וגם לשדרג את שכרו.
 

Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 15 de enero de 2018 pic.twitter.com/Mh9WyUNS4H

— AS (@diarioas) 15 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי