זידאן: "לא יכול לדמיין את ריאל מדריד בלי רונאלדו"

רונאלדו
רונאלדו | Getty

מאמן הבלאנקוס התייחס לסערה בספרד בדבר עזיבתו האפשרית של הכוכב: "הוא במקום שהוא צריך להיות וכולם אוהבים אותו". התלבטות בין לוקאס ואסקס לגארת' בייל לפני לגאנס (חמישי ב-22:30, שידור ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק מחר נגד לגאנס בחוץ בגביע המלך (חמישי ב-22:30, ישיר בספורט4) בלי כריסטיאנו רונאלדו, אבל עם קארים בנזמה שחזר להתאמן. המאמן זינדין זידאן קיים מסיבת עיתונאים בה התייחס לידיעות שפלורנטינו פרס החליט למכור את הכוכב הפורטוגלי בקיץ הקרוב. "אני לא מודאג", טען זידאן, "אפשר לדון עליו מחוץ למגרש כמה שרוצים, אבל רונאלדו יודע שהוא צריך רק לחשוב על המשחק עצמו כמו שהוא תמיד עשה. אני רוצה לדבר על ההופעה שלו ומה הוא מביא לקבוצה על כר הדשא. אני לא יכול לדמיין את ריאל מדריד בלי רונאלדו".

חוזהו של רונאלדו: "הוא נמצא בקבוצה בה הוא צריך להיות. כולם אוהבים אותו ואני תמיד אומר שאני לא רואה את הקבוצה בלעדיו. אני לא רוצה לדבר על החוזה שלו והוא מבוגר מספיק לא לדבר על זה אלא רק עם המועדון. מבחינתי אני מדבר רק על היכולת שלו במגרש וכל מה שבחוץ אני לא מתעסק בו".

המשחק נגד לגאנס: "חשוב לשמור על רשת נקייה. חשוב שנכבוש שערים וכאשר יש גומלין, חשוב שלא נספוג. זה לא גמר, אבל אנחנו יודעים שמעכשיו כל המשחקים חשובים. נרצה לשחק במקסימום אינטנסיביות מהדקה הראשונה".

זידאן
זידאן. המצב קשה (AFP)

המשבר של ריאל מדריד: "במצבים קשים מה שאני תמיד עושה זה להמשיך לעבוד קשה. חוויתי את זה כשחקן ואני יודע שתמיד יש משחק חדש כל שלושה ימים ודברים יכולים להשתנות. גם לפני שנתיים כשזכיתי בהרבה תארים אמרתי אותם דברים. אם הייתי חושב שאני לא יכול לשפר את המצב הייתי הולך. אם ננצח משחקים כל הדינמיקה תשתנה".


טענות חמאס רודריגס שזידאן לא ספר אותו:
"הוא עשה את ההחלטה שלו ומשחק כיום בגרמניה ואני שמח שהוא מצליח. מעולם לא היו לי בעיות איתו ולא יהיו לי עם אף שחקן. אומרים שהשנה השחקנים על הספסל פחות משחקים, אבל זו החלטה שלי. הם עדיין שחקנים שאני בוטח בהם עד הסוף". לפי פרסומים בספרד, בורחה מיוראל צפוי לשחק מחר חלוץ מרכזי, כשמרקו אסנסיו, מרקוס יורנטה, תיאו הרננדס וקיקו קאסייה הם שחקני ההרכב השני שצפויים לפתוח. זידאן מתלבט בין לוקאס ואסקס לגארת' בייל בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי