עושים שוק: ברצלונה הוציאה הודעת הכחשה לפרסומים בנוגע לגריזמן

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

הקבוצה הקטלאנית בהודעה חריגה, מוריניו אישר: "אלכסיס מגיע", מחיטריאן סיכם בארסנל. וגם: פוייט מונה למאמן בורדו, אקס מכבי חיפה הוצג בסין ואקס מכבי ת"א הצטרף לרוני לוי

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר נכנס לישורת האחרונה, ואיתו הקבוצות שמעלות הילוך במירוץ החימוש. ספורט 1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


רשמי
* בורדו ניצחה הערב (שבת) את נאנט 0:1, ולאחר הניצחון מינתה את גוסטבו פויט למאמן הקבוצה.


La photo de notre nouveau coach, Gustavo #Poyetpic.twitter.com/rzhH0Gh7GB

— FCGirondins Bordeaux (@girondins) January 20, 2018


* אקס מכבי תל אביב נוסא איגייבור הצטרף לאנרתוסיס הקפריסאית אותה מאמן רוני לוי ובה משחק אריאל הרוש.



חיזוק לרוני לוי (אנרתוסיס)


* אקס מכבי חיפה ובני יהודה, דינו אנדלובו, הוצג רשמית בגרינטאון האנגז'ו הסינית בה חתם לשנתיים.


Greentown are delighted to announce the signing of South African striker Dino Ndlovu from Qarabag. pic.twitter.com/BRTqLVaGCw

— Zhejiang Greentown FC (@ZJGreentownFC) January 20, 2018

שמועות
* לאחר שהתפרסמו דיווחים על סיכום בין ברצלונה לאנטואן גריזמן לעונה הבאה ואף על כך שהחולצה מס' 7 נשמרת עבור הכוכב הצרפתי, הוציא המועדון הקטלאני הודעה חריגה בה נכתב: "כל הפרסומים סביב סיכום עם אנטואן גריזמן לא נכונים, אנחנו מכחישים כל פרסום על מגעים איתו". המאמן ארנסטו ואלוורדה הוסיף במסיבת עיתונאים: "גריזמן הוא שחקן נהדר ואנחנו מכבדים את אתלטיקו מדריד מספיק כדי לדבר על הדברים הללו. אנחנו חיים בעולם שבו שמועות נשארות לתקופה ארוכה, אין מה להתייחס לכך. הוא שחקן נהדר, אבל אני אוהב את השחקנים שיש לי".


* מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו אישר לאחר הניצחון על ברנלי (לחצו כאן וצפו בתקציר): "אלכסיס סאנצ'ס מגיע". בצד האדום של העיר רק מחכים לבדיקות הרפואיות ולהודעה הרשמית בנוגע לכוכב הצ'יליאני שאמור להגיע מארסנל תמורת 35 מיליון ליש"ט. בתוך כך, באנגליה טוענים שהנריק מחיטריאן הסכים לעבור לתותחנים כחלק מהעסקה וכבר סיכם את תנאיו. לפי BBC "העסקה כבר סגורה".


אלכסיס סאנצ'ס. נפרד מחבריו (טוויטר)
אלכסיס סאנצ'ס. נפרד מחבריו (טוויטר)


* ציוץ מחשיד של ג'רארד דאולופאו בו הוא נראה ביחד עם ג'יימס מקארת'י בימיהם באברטון ולצד התמונה כתוב: "להתראות בקרוב", הטריף את אוהדי הטופיז וגרר גל שמועות. 


Get well soon James my friend.. ❤️ All the best !!! pic.twitter.com/qa6f1MoF3C

— Gerard Deulofeu (@gerardeulofeu) January 20, 2018


* ראפיניה מברצלונה יעבור בהשאלה לאינטר עם אופציה לרכישה תמורת 35 מיליון יורו+3 במשתנים. הנראזורי יהיו חייבים לרכוש אותו בקיץ 2019 רק אם יעלו לליגת האלופות. הוא יעבור בדיקות רפואיות עד יום שני. סוכנו אישר: "ראפיניה רוצה לעבור רק לאינטר".


* שחקן נוסף שיעזוב את הבלאוגרנה הוא אלייש וידאל הגיע לסיכום לארבע עונות עם קבוצתו לשעבר סביליה, אבל חסר עדיין הסיכום בין המועדונים.


* לפי "סקאי האיטלקי" בורוסיה דורטמונד סימנה את החלוץ הקולומביאני של סמפדוריה דובאן ספאטה כמחליפו של פייר אמריק-אובמיאנג שאמור לעבור לארסנל. הקולומביאני כבש עד כה 6 שערי ליגה אחרי ששיחק באודינזה ונאפולי.



אובמיאנג. דורטמונד מצאה יורש (Gettyimages)


* לפי דיווחים בברזיל, טוטנהאם מתחרה עם ארסנל על מלקום הברזילאי של בורדו ומוכנה לשלם עליו 35 מיליון יורו.


* אדין דז'קו מתרחק מצ'לסי? רומא דורשת 50 מיליון יורו על החלוץ הבוסני. הבלוז מחפשים חלוץ בדחיפות אחרי שעיסקת אנדי קארול נפלה בגלל פציעתו.


* ארסן ונגר משוכנע שג'ק ווילשר יישאר בארסנל למרות הדרישה ממנו להוריד את שכרו מ-110 אלף ליש"ט לשבוע ל-90 אלף ליש"ט. חוזהו מסתיים בקיץ 2018 והמנג'ר הצרפתי אמר שהוא מתכנן למנות אותו לקפטן הקבוצה.


* לפי ז'וזה מוריניו, מייקל קאריק בן ה-36 יפרוש בסיום העונה מכדורגל אחרי שסבל השנה מבעיות רבות, כולל בעיות בלב. הוא כבש 17 שערים ב-314 משחקי ליגה מאז עבר ב-2005/6 ליונייטד מטוטנהאם. צפוי להצטרף לצוות המקצועי של השדים האדומים.



ווילשר. יישאר עם סרט הקפטן? (Gettyimages)


* בעקבות הרכישות האחרונות של אברטון, בעיקר של תיאו וולקוט שהגיע תמורת 20 מיליון ליש"ט, ארון לנון מועמד לעבור מאברטון לברנלי אחרי הרכישות האחרונות של הטופיס ובעיקר תיאו וולקוט שנרכש ב-20 מיליון ליש"ט שלא השאירו לו מקום בהרכב. הוא עבר לגודיסון פארק מטוטנהאם ב-2015.


* קריסטל פאלאס רוצה את שוער פ.צ. קופנהאגן השבדי רובין אולסן שמחירו 4 מיליון ליש"ט.


* חלוץ פיורנטינה, קומה בובאקר, מבוקש ברומא.


* בנבנטו שהתחזקה בחלון ההעברות הנוכחי בכמה החתמות רוצה את בלם ריינג'רס ברונו אלבש הפורטוגלי בן ה-36.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי