סקולארי: מסי הבין שהנוכחות של פאוליניו משפרת אותו

מסי ופאוליניו
מסי ופאוליניו | Gettyimages

מאמן נבחרת ברזיל לשעבר חשף פרטים על מעברו של הברזילאי לברצלונה: "הסינים לא אוהבים למכור שחקנים. אמרתי לו שאם בארסה מנסה לשלם פחות, זו לא הדרך". על ניימאר אמר: "מאמין שתוך שנתיים יזכה בכדור הזהב"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ברזיל לשעבר, לואיס פליפה סקולארי, התראיין היום (ראשון) לעיתון הקאטלוני "ספורט" ודיבר על ההצלחה של פאוליניו בברצלונה, שיתוף הפעולה עם ליאו מסי ועוד. סקולארי אימן את ניימאר במונדיאל האחרון והתייחס על עתידו של החלוץ.

סקולארי, שסיים את עבודתו בגוואנגז'ו אברגרנדה אחרי שלוש שנים, אימן בין היתר את פאוליניו ואמר: "בהתחלה די הופתעתי שבארסה רצתה אותו, אבל לאחר מכן כשראיתי שהוא משחק בברצלונה הבנתי בדיוק למה ארנסטו ואלוורדה רצה אותו. הוא חלק חשוב מאוד בקונספציית המשחק שלהם. הוא פשוט השחקן ששובר את שיטת המשחק של בארסה, החיוניות שלו משנה הכל ומפתיעה בכך את היריבה. המאמן שלה הבין את החשיבות של פאוליניו, ולכן לחץ לשלם את סעיף השחרור שלו".

המאמן הברזילאי גילה שפאוליניו עצמו סיפר לו על ההתעניינות של ברצלונה בגלל היחסים הקרובים שלהם: "אימנתי אותו בסלסאו ודבר ראשון שעשיתי כשהגעתי לאברגרנדה זה להחתים אותו".

על העובדה שההחתמה הייתה מסובכת: "קבוצות סיניות אוהבות לרכוש שחקנים, אבל לא למכור אותם. אמרתי לפאוליניו שאם ברצלונה רוצה אותו, אבל מנסה לשלם פחות, זו לא הדרך. בסוף כל אחד עשה את שלו בעסקה".

פאוליניו במדי אברגרנדה. סקולארי ישר החתים אותו (gettyimages)
פאוליניו במדי אברגרנדה. סקולארי ישר החתים אותו (gettyimages)

ההשתלבות של פאולניו בבלאוגרנה: "אנשים בעולם לא תופסים נכון את הליגה הסינית. היום לסלסאו יש שני שחקנים שמשחקים בליגה הסינית – רנאטו אאוגוסטו, שנמצא עדיין בסין, ופאוליניו שעזב. אלה שני שחקנים מעולים שאוהבים להשקיע בכל דבר".

על הפיזיות של הקשר הברזילאי: "הוא עבד קשה בסין, הוא שחקן שדואג לעצמו המון. הוא מקדיש את הקריירה לעצמו. יש לו אישיות וליאו מסי למד שהוא עוזר לו במשחקו. מסי ראה אותו עובד יום-יום והבין שהנוכחות של פאוליניו עוזרת לו ומחזקת אותו. אני עזרתי לו בקריירה, אבל הוא עצמו אחראי להצלחה". 

סקולארי תומך בהחלטת ניימאר לעזוב: "בעבר היה לו את מסי וסוארס שהתחרו איתו. אני מאמין שב-2018 או לכל המאוחר ב-2019 הוא יזכה בכדור הזהב".

לואיס פליפה סקולארי. מבין למה פאוליניו בבארסה (gettyimages)
 לואיס פליפה סקולארי. מבין למה פאוליניו בבארסה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי