צפו בתקציר: סביליה גברה על אתלטיקו ועלתה לחצי הגמר

שחקני סביליה חוגגים
שחקני סביליה חוגגים | AFP

האנדלוסים ניצחו 1:3 בגומלין והעפילו לשלב ארבע האחרונות, לשם צפויות להצטרף ביומיים הבאים ולנסיה, ריאל מדריד וברצלונה. גריזמן מחק יתרון של אסקודרו מהדקה הראשונה, באנגה וסראביה הכריעו

(גודל טקסט)

משחקי הגומלין ברבע גמר הגביע הספרדי יצאו לדרך הערב (שלישי), ובמשחק היחיד שנערך הייתה זו סביליה שפעם נוספת יצאה עם ידה על העליונה מול אתלטיקו מדריד והבטיחה את מקומה בין ארבע האחרונות.

האנדלוסים ניצחו 1:2 את אתלטיקו במדריד בשבוע שעבר, והערב ברמון סאנצ'ס פיחואן הם ניצחו פעם נוספת, 1:3 משכנע, כדי להבטיח את מקומם בחצי הגמר אליו עשויות להצטרף ביומיים הבאים גם ולנסיה, ברצלונה וריאל מדריד אם לא תהיינה הפתעות מרעישות.

כבר בדקה הראשונה של המשחק הערב עלתה סביליה ליתרון, כשסרחיו אסקודרו נהנה מבישול של פבלו סראביה כדי להכניע את מויה ולבסס את יתרונם של האנדלוסים בסיכום המשחקים – ליתר דיוק אחרי 26 שניות בלבד.

התגובה של הקולצ'ונרוס הייתה מהירה ובדקה ה-13 קווין גאמיירו סידר לאנטואן גריזמן את השיוויון, שער אדיר של הצרפתי יש לציין, אבל שלוש דקות במחצית השנייה היה זה אבר באנגה שדייק מנקודת הפנדל והעלה את סביליה ל-1:2. הקולצ'ונרוס הימרו על התקפה ובדקה ה-79 פבלו סראביה הצטרף לחגיגת הכובשים וקבע את תוצאת המשחק, 1:3 לסביליה שמנצחת 2:5 בסיכום המשחקים ועולה לחצי הגמר.



באנגה וסביליה חוגגים עלייה לחצי הגמר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי