רונאלדו ובייל לא בסגל מול לגאנס, ראמוס ישב עם הפורטוגלי לארוחה

ראמוס רונאלדו
ראמוס רונאלדו | Getty

זידאן הותיר את שני הכוכבים בחוץ לקראת הגומלין ברבע גמר הגביע (22:30, ספורט4). פרס ביקש מהקפטן שירגיע את הכוכב הזועם. זידאן ממשיך לסרב לחיזוק. אסנסיו נראה עצבני באימונים

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, טוני קרוס ומרסלו לא בסגל של ריאל מדריד למשחק הגומלין מול לגאנס ברבע גמר גביע המלך (רביעי, 22:30, ספורט4) אחרי ה-0:1 בחוץ במשחק הראשון.


"מארקה" פרסם שסרחיו ראמוס, קפטן ריאל ואיש אמונו של הנשיא פלורנטינו פרס, יזם ארוחת ערב משותפת עם כריסטיאנו רונאלדו, לוקה מודריץ' ומרסלו כדי שכל אחד ישפוך את הלב והדבר יביא לשיפור המרקם החברתי.




רדיו "אונדה סרו" דיווח שפרס ביקש מראמוס לפעול גם למען השגת שקט בקבוצה. ושקט לא יושג מבלי להרגיע את כריסטיאנו רונאלדו. ואכן באותו ארוחה הובהר ל-CR7 שפרס יודע עד כמה הוא חשוב לקבוצה וכי כל שחקני הקבוצה, המאמן ואנשי ההנהלה מאמינים בו ויודעים שהוא יכול לעשות את המהפך. התוצאה נראתה כבר במשחק נגד לה קורוניה בו כבש רונאלדו צמד ובישל שער. עם זאת בפורטוגל ממשיכים לדווח -CR7 עדיין לא מרוצה ורוצה חוזה חדש וארוך טווח, פחות בגלל הכסף ויותר בשל רצונו לפרוש כבלאנקו.


¡Estos son los 19 convocados para el encuentro contra el @CDLeganes! #RMMovistar | #RMCopapic.twitter.com/HkIFZETK2V

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) January 24, 2018


בתוך כך דובר על מספר רב של פגישות בין פלורנטינו פרס לסגנו חוסה אנחל סאנצ'ס והמאמן זינדין זידאן כדי למצוא את הסיבה לחוסר היציבות במועדון. בפגישות גם דובר על חיזוק הקבוצה כאשר זידאן ממשיך להתעקש שהוא לא זקוק לאף חיזוק. אחרי משחקי גביע העולם למועדונים קיבל זידאן דו"ח מפורט של היכולת של כל שחקן ומה יכול להיות עתידו בקבוצה. הוצעו לו גם שחקני חיזוק אפשריים והוא החליט לפי הידיעה שאף אחד מהם לא ישדרג את הקבוצה.


Ayer hubo partidazo en Nervión y el Sevilla eliminó al Atleti. Pero de imparciales es poner en grande en portada que Zidane le pide mas a Asensio
By @marcapic.twitter.com/5btTnxpeod

— Mr. Portadas ⚽️ (@MrPortadas) 24 בינואר 2018


מרקו אסנסיו, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 בלגאנס במשחק הראשון בלשב רבע הגמר, לא שיחק דקה בליגה נגד לה קורוניה (1:7) ונראה מאוד עצבני באימונים השבוע. זידאן ניגש אליו, ניחם אותו וביקש ממנו להמשיך ולכבוש מול לגאנס בגומלין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי