ברצלונה נחלצה מהפסד מול אספניול, פיקה התגרה בקהל

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Gettyimages

הבלם (82) מחק יתרון מפתיע של מורנו (66) וסידר למוליכה נקודה במשחק לוהט. מסי התעמת עם שחקני היריבה, אומטיטי השתולל בסיום. אתלטיקו הסתפקה ב-0:1 על ולנסיה בקרה על המקום השני. 0:0 בין לגאנס לחטאפה

(גודל טקסט)
המחזור ה-22 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) ארבעה משחקים. במוקד:  אתלטיקו מדריד תפגוש את ולנסיה. לפני כן, חטאפה ולגאנס נפרדו ב-0:0.


אספניול – ברצלונה 1:1
עד הדקה ה-82 נראה היה שברצלונה אולי בדרך להפסד שני בלבד בכל המסגרות העונה ושוב מול אספניול (הקודם היה בגביע), אבל אז הגיע ג'רארד פיקה ומחק את שער היתרון של ג'רארד מורנו (66). הבלם רץ לכיוון יציעי האורחת והשתיק את האוהדים המקומיים ששרקו בוז לעברו במהלך המשחק. שני הכובשים גם התעמתו ביניהם לאחר כניסה חריפה של שחקן אספניול בעמיתו. ליאו מסי עלה מהספסל (59), אבל זה לא סייע למוליכה להשיג את הניצחון המיוחל. פיליפה קוטיניו הפציץ את המשקוף במהלך המשחק, במה שהייתה הבעיטה ה-23 העונה של שחקני ברצלונה לקורות, יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות. בסיום מסי התעמת עם שחקני אספניול וסמואל אומטיטי השתולל לפני חבריו הורידו אותו לחדר ההלבשה.



אתלטיקו מדריד – ולנסיה 0:1

הקולצ'ונרוס צימקו את הפער מהמוליכה ברצלונה לתשע נקודות, ובנוסף עשו צמד משמעותי להבטחת המקום השני כשפתחו פער נקודות משלהם על ולנסיה שנשארה שלישית ופער של 10 נקודות מהיריבה העירונית ריאל מדריד. שער ענק של אנחל קוראה מחוץ לרחבה בדקה ה-59 הספיק לדייגו סימאונה ושחקניו כדי לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות.




קוראה. שער חשוב במאבק על המקום השני (AFP)


فيكتور سانشيز لاعب اسبانيول تهجم على ميسي و وضع إصبعه في فمه! pic.twitter.com/SZzSue6ctS

— Leo Messi (@TalkMessi) February 4, 2018

Mandar a callar nivel Piqué pic.twitter.com/BNk28CmShg

— 100precule (@100precule) February 4, 2018

חטאפה – לגאנס 0:0

אחרי ה-1:1 מול סביליה במשחק הראשון של חצי גמר גביע המלך, האורחת שוב הסתפקה בתיקו, הפעם בדרבי הקטן של הבירה הספרדית. חטאפה מצדה, שסיימה ב-1:1 מול סביליה בליגה, גם לא הצליחה לחזור לנצח והיא עם תיקו שלישי ברציפות בליגה. האם לגאנס שומרת כוחות לקראת הגומלין.


תוצאות נוספות
ג'ירונה – אתלטיק בילבאו 0:2
(כריסטיאן סטואני 7 בפנדל, 65)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי