דיווחים: ליברפול מעוניינת באסנסיו, רומא רוצה את קובאצ'יץ'

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | AFP

קשרי ריאל מדריד מעוררים עניין, סיכוייו של הקרואטי לשוב לסרייה A גבוהים לעומת שחרור של הספרדי לפרמיירליג. וגם: האם יואכים לב יהיה מחליפו של זינדין זידאן בעונה הבאה?

(גודל טקסט)

אחרי שמכרה את פיליפה קוטיניו לברצלונה, ליברפול מעוניינת לצרף לעונה הבאה את קשר ריאל מדריד מרקו אסנסיו. בימים האחרונים, מאז סגירת חלון ההעברות, התפרסמו דיווחים רבים על עזיבה אפשרית של אייסקו את הבלאנקוס, כעת גם שמו של אסנסיו השתרבב עם מעבר מחוץ לספרד.

כמו אסנסיו, גם איסקו הוזכר כמועמד לליברפול כדי למלא את החלל שהותיר פיליפה קוטיניו, אלא שבסביבת ריאל מדריד, כך מתפרסם, טוענים שלשני הקשרים הועבר מסר להמתין בסבלנות להתפתחויות בטענה שלא מן הנמנע שלפחות אחד משלישיית BBC תימכר, וכך הם יזכו לדקות משמעותיות בהרכב.

בסביבת השחקנים טענו כי מעבר לפרמיירליג בהחלט נמצא על הפרק, גם בשל סכומי הכסף הגדולים שמוצעים. ליברפול לפי הדיווחים הציעה בקיץ 150 מיליון יורו על אסנסיו ונתקלה בסירוב, סעיף השחרור שלו לא רלוונטי בעליל מכיוון שגובהו 700 מיליון יורו. העיתון "אינדיפנדנט" פרסם שליברפול פועלת גם בכיוון של תומא למאר ממונאקו, אחרי שהקבוצה הצרפתית דחתה הצעה למכור אותו ב-80 מיליון ליש"ט בינואר.


איסקו ואסנסיו חוגגים. אחד מהם בעונה הבאה באנפילד? (AFP)

במקביל לשלל השמות שעולים, לליברפול יש כוכב אחד גדול שמעורר עניין אצל ריאל מדריד ושאר קבוצות פאר וזהו מוחמד סלאח המצרי, שסיפר בראיון ל"מארקה" שהוא מתגעגע לקוטיניו: "הוא היה חבר שלי. בחור נחמד מאוד. אני מאחל לו הצלחה בברצלונה, הוא שחקן עם איכות מדהימה. אני גאה ששחקתי לצידו".

בניגוד לאיסקו ולאסנסיו, שחקן נוסף של ריאל מדריד שמעורר עניין וגם עשוי לקבל את השחרור הוא מתיאו קובאצ'יץ', שלפי "קוריירה דלו ספורט" מבוקש ברומא. הקרואטי כמעט לא משחק בבלאנקוס ואחרי שלוש עונות בקבוצה כבר הבין שלא צפוי שינוי ניכר במעמדו. מונצ'י, המנהל המקצועי של רומא, לקח בחשבון כמובן את העובדה שקובאצ'יץ' שיחק באינטר ולפיכך מכיר היטב את הסרייה A.

במקביל, בספרד עדיין דנים במחליפו הפוטנציאלי של המאמן זינדין זידאן בסיום העונה ו"מונדו דפורטיבו" טוען שזה יהיה יואכים לב, מאמן נבחרת גרמניה מאז 2006. הוא שכנע, לטענת העיתון, את הנשיא פלורנטינו פרס שפילוסופיית המשחק שלו מתאימה ועל כן הוא זוכה ליתרון על פני מועמדים אחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי