רק תביאו את פ.ס.ז': 2:5 לריאל על סוסיאדד, שלושער לרונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הבלאנקוס מחצו את היריבה מהתחתית, לוקאס ואסקס וקרוס השלימו ולפחות התקפית נראו מוכנים למפגש מול ניימאר בצ'מפיונס. גריזמן כבש כבר בדקה הראשונה ב-0:1 של אתלטיקו במלאגה

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)
ריאל מדריד התנפלה הערב על ריאל סוסיאדד והביסה אותה 2:5, ארבעה ימים בלבד לפני שתארח בברנבאו את פאריס סן ז'רמן במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו כבש שלישייה ראשונה העונה בליגה ונראה חד לקראת המפגש המסקרן מול ניימאר וחבורתו. אתלטיקו מדריד הסתפקה ב-0:1 קטן במלאגה משער של גריזמן, בעוד ויאריאל הופתעה בבית עם הפסד 2:1 לאלאבס.


 

ריאל מדריד – ריאל סוסיאדד 2:5

רונאלדו הזכיר את העונה שעברה ובכלל את עצמו כשכבש שלושער (שניים ברגל ואחד בראש), לא שערים גדולים אבל כאלה שמעידים על חדות וניידות, וכיכב בתצוגת תכלית מדהימה של הבלאנקוס. לוקאס ואסקס כבש את הראשון ובישל לקרוס בדרך ל-0:4 במחצית. ריאל הורידה הילוך במחצית השנייה וספגה פעמים מרגלי ג'ון ואסייר ירמאנדי.


5⃣⭐ ¡Un partido cinco estrellas en el Bernabéu! #RMLigapic.twitter.com/hNx570Eltv

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) February 10, 2018


מלאגה – אתלטיקו מדריד 1:0

הלחץ על ברצלונה נמשך, ובזכות עוד ניצחון של הקולצ'ונרוס הפער שוב צומק לשש נקודות. אנטואן גריזמן ירה את השמיני שלו העונה אחרי פחות מדקה, והעמיק את המשבר של האנדלוסים. מלאגה עם משחק 12 ברציפות ללא ניצחון והיא נועלת את הטבלה כאשר מפתיחת העונה היא צברה רק 13 נקודות. אתלטיקו כבר עם ניצחון שלישי ברציפות ונדמה כי המשבר באמצע העונה חלף מהקבוצה של דייגו סימאונה. 


לגאנס – אייבר 1:0
איבן ראמיס כבש את שער הניצחון חמש דקות בתוך תוספת הזמן.


ויאריאל – אלאבס 2:1

שערים של רודריגו אלי (39) ואיבאי גומס (71) סידרו לאורחת ניצחון חוץ מפתיע ושלוש נקודות יקרות. קרלוס באקה הצליח רק לצמק (77). הצוללת הצהובה, שחולמת להשיג את הכרטיס לליגת האלופות, התרחקה משמעותית מריאל מדריד הרביעית בעקבות הפסד ליגה שני ברציפות וכפי שזה נראה כרגע היא שוב תיאלץ להסתפק בליגה האירופית. המנצחת, מנגד, יכולה לנשום לרווחה לאחר שפתחה פער של שבע נקודות מהמקום שמוביל לליגה השנייה.


#VillarrealAlavés | 0-1 45' | ¡Empieza la segunda mitad! Toca remontar en los segundos 45 minutos. ¡Vamos, Submarino ! pic.twitter.com/zA21VyEXhI

— Villarreal CF (@VillarrealCF) February 10, 2018







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי