ואלוורדה מנסה לשמור על פאוליניו, אנדרה גומש במבחן

לואיס סוארס, פאוליניו
לואיס סוארס, פאוליניו | AFP

מאמן ברצלונה מודע לכך שלברזילאי לא הייתה מנוחה במשך שנה ועל כן מעניק לו דעות מנוחה, הפורטוגלי לעומת זאת בדרך החוצה. וגם: 235.5 מיליון יורו בעונה מנותני חסות

(גודל טקסט)

ברצלונה צפויה להודיע היום (חמישי) על חידוש החוזה עם החברה הטורקית "בקו", אחת המאמצות של המועדון. החברה תעלה את התשלום השנתי מ-8 מיליון יורו ל-19 מיליון יורו לשנה ותחתום עד 2020.

כידוע, בנוסף ל"בקו", חברת "ראקוטן" היפנית משלמת 55 מיליון יורו לעונה ועוד 1.5 מיליון לכל משחק ו-5 מיליון עבור משחק בליגת האלופות כדי שלוגו החברה יקבל את הבמה המרכזית ויתנוסס על חולצות השחקנים. בנוסף, לבארסה הסכם עם נייקי בשווי 105 מיליון יורו לעונה. ביחד התשלום המקסימלי על החולצות יכול להגיע מכל שלושת הספונסרים ל-235.5 מיליון יורו לעונה.

בתוך כך, פרסמו מספר כלי תקשורת בברצלונה כי המועדון החליט למכור בסוף העונה את אנדרה גומש הפורטוגלי והאישור לכך ניתן על ידי נשיא הקבוצה ג'וזף ברטומאו. "אס" כתב שיובנטוס ומנצ'סטר יונייטד רצו אותו בינואר האחרון, אבל ארנסטו ואלוורדה החליט להשאיר אותו. בשבועות הקרובים הצוות הטכני יעקוב אחריו מקרוב ויחליט סופית אם למכור אותו, כך שלמעשה השבועות הקרובים יקבעו את עתידו.


קוטיניו. הקטלונים זוכים לסכומי עתק מספונסרים (AFP)

בניגוד לגומש, בעוד שבעה ימים יסיים פאוליניו הברזילאי עונה שלמה של משחקים מבלי לנוח אפילו פעם אחת, זאת לאחר שהחל את העונה שעברה בליגה הסינית במדי גוואנגז'ו אברגרנדה ובקיץ עבר לברצלונה מבלי שהייתה לו פגרה. מאמן ברצלונה, ואלוורדה, שחושב על הפרטים הקטנים, החליט לפי הדיווחים על תוכנית מיוחדת לפאוליניו כדי לצמצם את מספר הדקות שלו. המאמן חושש שהוא "ישרף" אם לא יקפיד על מנוחה לקשר הברזילאי שמאז תחילת 2018 שיחק 11 מתוך 12 משחקי ברצלונה, אבל סיים רק שלושה משחקים מלאים מתוך כוונה מראש לתת לו לנוח. בארסה רוצה שפאוליניו יהיה בכושר טוב למשחק הראשון מול צ'לסי באלופות ביום שלישי הבא בסטמפורד ברידג'.

בבארסה גם מודעים לכך שהם זקוקים לפאוליניו כשיר ורענן לקראת השלבים הסופיים של העונה. בברצלונה מורגש שפאוליניו איבד את החדות שלו באחרונה בגלל עייפות ובשמונה המשחקים האחרונים כבש רק שני שערים, לעומת קצב כיבוש הרבה יותר גדול בתחילת העונה.


פאוליניו. ואלוורדה שומר עליו רענן ככל שניתן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי