קואנג'יאן מציעה לאנדרס אינייסטה 35 מיליון יורו לעונה

עוסמאן דמבלה, אנדרס אינייסטה
עוסמאן דמבלה, אנדרס אינייסטה | אתר רשמי

הקבוצה הסינית אותה מאמן פאולו סוזה, פנתה בקיץ לקשר ברצלונה עם הצעה חסרת תקדים, לא מן הנמנע שהמעבר ייצא לפועל בתום העונה. וגם: ליאו מסי מאמין בדמבלה, אך ההנהלה חושבת שרכישתו הייתה טעות

(גודל טקסט)

ברצלונה לא ניצחה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה, כידוע סיימה בתיקו נגד אספניול (1:1) וב-0:0 ביתי מול חטאפה במחזור האחרון, ואחרי שהפער מסגניתה אתלטיקו מדריד צומצם לשבע נקודות בלבד, היא חייבת ניצחון מול אייבר הקטנה כדי להגיע למשחק שמינית גמר ליגת האלופות ביום שלישי מול צ'לסי בשיא המוכנות.

אם ברצלונה לא תפסיד, היא תשווה את הרצף הארוך ביותר של קבוצה ללא הפסדים בליגה הספרדית – אותו עשו הקטלונים בעצמם תחת פפ גווארדיולה בעונת 2011/12, אז נעצרו אחרי 33 משחקים, 24 מאותה עונה ו-9 מעונה קודם לכן.



המשימה של ברצלונה אולי נראית קלה על הנייר, מכיוון שבשלושת משחקיה האחרונים באיצטדיון הקטן של אייבר היא כבשה עשרה שערים וכלל לא ספגה, ליאו מסי כבש מחצית מסך הכיבושים, אבל העונה אייבר מדורגת שביעית והיא אחרי ארבעה מחזורים ללא הפסד ועם שני ניצחונות רצופים.

מי שעשוי לשחק מחר הוא עוסמאן דמבלה, שלפי "מונדו דפורטיבו" זוכה לתמיכה מליאו מסי. "הפרעוש", כך לפי הכתבה, מאמין ביכולתו של הקשר ומשוכנע באפשרות שבמהרה הוא יהפוך לכוכב – זאת בתגובה לפרסומים על כך שההנהלה חוששת שרכישתו תתבהר כנפילה ובצל דיווחים על התעניינות מצד ארסנל. תומך בעוסמן דמבלה ומאמין שהוא יהיה כוכב בברצלונה אחרי שהיו פרסומים שארסנל תציע לרכוש אותו בקיץ הקרוב.


ליאו מסי תומך בדמבלה, ויש לכך משמעות רבה (AFP)

גורמים בברצלונה, כך דווח, מודעים לכך שדמבלה עלול להיחשב כ"ארדה טוראן החדש" אם לא יספק את הסחורה בקרוב, בוודאי לאור העובדה שפיליפה קוטיניו שהצטרף בינואר השתלב היטב. כמובן שמעל הכל בארסה חוששת שהקשר שעלה 105 מיליון יורו ונפצע מאז פעמיים תוך חצי שנה, יעזוב מהר מהצפוי ובמחיר הפסד.

בתוך כך, פרסם "ספורט" הקטלוני שטיינג'ין קואנג'יאן של פאולו סוזה הציעה בקיץ האחרון לאנדרס אינייסטה שכר של 35 מיליון יורו לעונה, משמע אחת משלוש המשכורות הגבוהות בכדורגל העולמי. הקשר יצטרך להחליט על עתידו מכיוון שההצעה עדיין בתוקף, ברצלונה מצדה העניקה לקשר הוותיק את האפשרות אם להישאר או לעזוב ולא מן הנמנע שביוני הקרוב העסקה תצא אל הפועל.


אינייסטה. חצי עונה אחרונה בברצלונה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי