ואלוורדה: לא פוסל שמסי וסוארס ינוחו מול ג'ירונה

ליאו מסי עם לואיס סוארס
ליאו מסי עם לואיס סוארס | AFP

מאמן ברצלונה אישר ששני כוכביו הגדולים עשויים לשבת על הספסל, קוטיניו ודמבלה נמצאים בתמונת ההרכב. עוד בשבת בספרד: כריסטיאנו רונאלדו ישוב להרכב ריאל מדריד מול אלאבס

(גודל טקסט)
ברצלונה וריאל מדריד ישחקו מחר (שבת) בפתיחת המחזור ה-25 בליגה הספרדית. הפער ביניהן עומד על 14 נקודות אחרי שריאל מדריד ניצחה במשחק השלמה את לגאנס 1:3 באמצע השבוע, ויהיה מעניין לראות כיצד בארסה תשחק אחרי ה-1:1 נגד צ'לסי בליגת האלופות והאם הבלאנקוס ימשיכו במגמת ההתאוששות, הפעם עם כריסטיאנו רונאלדו שביקר בפורטוגל ולא שיחק ברביעי האחרון.


ריאל מדריד – אלאבס (17:15): 
בששת המשחקים האחרונים הבקיעה ריאל מדריד 26 שערים. אחרי משבר עמוק אליו נקלעה, נראה שריאל בכושר רצחני – כזה שמזכיר קבוצה שרצה לאליפות, לא אחת שרק מחכה לשריקת סיום הליגה ותתמקד אך ורק, כך זה נראה, בליגת האלופות.




מי שייעדר מחר הוא הקפטן המוצהב סרחיו ראמוס, אליו יצטרפו ביציע גם לוקה מודריץ', טוני קרוס ומרסלו הפצועים. נאצ'ו יחליף את ראמוס במרכז ההגנה ותיאו הרננדס צפוי לפתוח כמגן שמאלי. בקישור יפתח מתיאו קובאצ'יץ' במקום חברו הקרואטי. מי שעוד יפתח הוא כריסטיאנו רונאלדו, שנפגש במהלך המשחק מול לגאנס. מנגד, מוניר אל-חאדדי שמושאל מברצלונה לאלאבס לא ישחק בגלל צהובים.



CR7 חוזר מהחופשה היישר להרכב של זידאן (AFP)


זידאן דיבר על העובדה שדני סבאיוס נכנס ל-30 שניות כמחליף נגד לגאנס: "לא אוהב לעשות דברים כאלה לשחקן. התנצלתי בפניו. במשחק הקודם הוא כבש צמד נגד אלאבס". זיזו גם גינה את החוליגנים שהתעמתו בבילבאו וסיפר לקראת המשחק כי דווקא אביו הוא שסיפק לו עצה אותה אימץ:  "אבא שלי לימד אותי שבכל דבר בחיים יש משבר וזה יכול לקרות לכל אחד. כמאמן אני מאלה ששומעים תמיד למי שמייעץ לי ולוקח דברים מכולם, אבל בעיקר המשכתי לעבוד קשה". 


ברצלונה – ג'ירונה (21:45): משחק בין שתי קבוצות קטאלניות. בסיבוב הראשון ברצלונה ניצחה 0:3 את העולה החדשה, שכבר ביססה את מעמדה כאחת ההפתעות של העונה לאור מיקומה במקום השמיני. בשורות המארחת, תומאס ורמאלן עשוי לשחק במקום ג'רארד פיקה הפצוע, פיליפה קוטיניו יפתח בשמאל ולא מן הנמנע שעוסמאן דמבלה ישחק בימין. כידוע, קוטיניו לא יכול היה להירשם לליגת האלופות לאור העובדה ששיחק עם ליברפול ועל כן לא היה בסגל מול צ'לסי.


המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר לקראת המשחק: "הגענו לשלב קריטי בליגה. כל נקודה עכשיו שווה קצת יותר. יש לנו שלושה משחקים בשבוע ותשע נקודות יכולות להכריע. אני לא פוסל לתת מנוחה לליאו מסי וללואיס סוארס, אבל נחליט על זה לפני המשחק. לגבי שמירה אישית אפשרית של מפאו על מסי? בואו לא נשים את התחבושת לפני שיש פצע".



מסי. יירד לספסל פעם נוספת? (AFP)


בתוך כך, על אף שוואלורדה דווקא תמך בדמבלה במסיבת העיתונאים, "מארקה" פרסם כתבה נוספת על כך שבברצלונה חוששים שדמבלה לא מספק את הסחורה ובעיקר מתקשה להתאקלם, מרבה להיפצע ומוקף בגורמים שליליים – כולל חבריו המזיקים לו לנהל אורח חיים ספורטיבי. למרות הכתבה, בעיתון "ספורט" הקטלוני פרסמו שואלוורדה בטוח שכעת דמבלה מוכן והגדירו זאת בתור "המהפכה של דמבלה".

️ Valverde is convinced that Dembélé's time has arrived and he could start the game against Girona #fcblivepic.twitter.com/bXMgybkZab

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) February 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי