שבוע לפני ברצלונה: אתלטיקו דרסה את סביליה 2:5 בחוץ

אנטואן גריזמן עם דייגו קוסטה
אנטואן גריזמן עם דייגו קוסטה | Gettyimages

החבורה של סימואנה התפוצצה ברמון סאנצ'ס פיחואן ורשמה ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות. שלושער אדיר לגריזמן. אסנחו עצר שני פנדלים ב-0:1 של ויאריאל על חטאפה. 1:2 לבילבאו על מלאגה, קפה עצר פנדל

קבוצות: חטאפה ויאריאל
(גודל טקסט)
המחזור ה-25 בלה ליגה נמשך היום (ראשון), כשבמשחק המוקדם שנערך עצרה ויאריאל רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון עם 0:1 ביתי על חטאפה, בזכותו עלתה, לפחות זמנית, למקום החמישי. ולנסיה, שבמקום הרביעי השיגה ניצחון שלישי ברציפות, 1:2 על סוסיאדד. אתלטיק בילבאו גברה על מלאגה 1:2 ועצרה רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון. במשחק המרכזי דרסה אתלטיקו מדריד את סביליה 2:5 בחוץ והורידה את הפער מברצלונה לשבע נקודות, שבוע לפני המשחק ביניהן בקאמפ נואו.


סביליה – אתלטיקו מדריד 5:2

מי אמר שלברצלונה אין יריבה על האליפות? שבוע לפני המשחק ביניהן בקאמפ נואו (יום ראשון הבא), אתלטיקו מדריד מחצה את סביליה 2:5 ברמון סאנצ'ס פיחואן, הורידה את הפער לשבע נקודות והבהירה למוליכה: אנחנו לא מתכוונים לוותר. החבורה של דייגו סימואנה רשמה ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות וספגה לראשונה אחרי 464 דקות.


החגיגה החלה כשדייגו קוסטה ניצל טעות קשה בהגנת סביליה וכבש מקרוב (29). 13 דקות לאחר מכן הגיע השער היפה במשחק: גריזמן עבר שני שחקנים וירה ברגלו החלשה מ-18 מטר לחיבורים. הצרפתי השלים צמד עם פנדל מוצלח (51). קוקה הוסיף (65) לפני שגריזמן השלים שלושער אדיר (81) והפך לשחקן השני העונה בליגה הספרדית שכובש ומבשל במספרים כפולים. סראביה (85) ונוליטו (89) צימקו והרגיזו את דייגו סימואנה, שספג שני שערים לראשונה מאז המחזור הראשון.


⏱ 92' | 2-5 | ¡FINAAAAAAL! ➕3⃣¡Nos llevamos tres puntos valiosísimos de Sevilla! ⚪#SevillaFCAtleti#AúpaAtletipic.twitter.com/BUwdxtRymx

— Atlético de Madrid (@Atleti) 25 בפברואר 2018


ויאריאל – חטאפה 0:1

אנס אונאל העלה את הצוללת הצהובה ליתרון כבר בדקה ה-3, אבל הגיבור הגדול של הניצחון היה שוער ויאריאל סרחיו אסנחו, שעצר שתי בעיטות עונשין מ-11 מטר של אנחל (36) ושל מולינה (51), ושמר על רשת נקייה. בתום משחק סוער שכלל שמונה כרטיסים צהובים, ויאריאל עלתה למקום החמישי המוביל ישירות לליגה האירופית על חשבון סביליה, שתארח הערב את אתלטיקו מדריד. לצוללת הצהובה כעת 38 נקודות, ואילו חטאפה במקום העשירי עם 33.


ולנסיה – סוסיאדד 1:2 

העטלפים שמרו יתרון שמונה נקודות במקום הרביעי בזכות סנטי מינה הנהדר. החלוץ בן ה-22 העלה את מאזנו ל-11 שערים כשניצל בישול של מרטין מונטויה בדקה ה-34 ונגח פנימה, ודחק את השני בדקה ה-68. מיקל אויארסבאל השווה זמנית בדקה ה-54. הבאסקים השלימו משחק חוץ שמיני ברציפות ללא ניצחון והם שקועים במקום ה-14 בלבד. 



אתלטיק בילבאו – מלאגה 1:2

המשחק בסן ממס, כמו כל משחקי המחזור ה-25 בספרד, נפתח בדקת דומיה זכר למהומות הקשות שהתרחשו בין האוהדים ביום חמישי ובמהלכן נהרג שוטר ספרדי לפני משחק הליגה האירופית בין בילבאו לספרטק מוסקבה.


במעבר חד, המארחת עצרה רצף של שישה משחקי לליגה לא הפסד והתרחקה מהקו האדום. האורחת שקעה במקום האחרון והיא כבר עם עשרה משחקים רצופים ללא ניצחון. לסטיין הרים ליוסף א-נסירי, שבעט לפינה וקבע 0:1 בדקה ה-13. כעבור שלוש דקות סוסאטה בעט חזק והשווה ל-1:1. דקה לפני הירידה להפסקה המהפך הושלם: סן חוסה החופשי מצא את עצמו לבד ברחבה ושחרר פצצה לרשת, 1:2 לבילבאו. בדקה ה-61 מלאגה קיבלה הזדמנות פז להשוות, אך פנדל של יוסף א-נסירי מצא את קפה מוכן בין הקורות. התסכול כנראה עשה את שלו ושש דקות לסיום א-נסירי הורחק.

Today we are 37.518 spectators at San Mamés 2-1 #AthleticMálaga#athlivepic.twitter.com/F5K4Uu9pTT

— Athletic Club (@Athletic_en) February 25, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי