הוא חזר: רביעייה לגריזמן ב-0:4 של אתלטיקו על לגאנס

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

הצרפתי הלוהט השלי שבעה שערי ליגה ב-72 שעות, הכפיל את מאזנו העונה וגם הגיע ל-100 במדי הקולצ'ונרוס, שרחוקים רק בארבע נקודות מברצלונה בפסגה. ולנסיה שמטה נקודות בבילבאו, 1:1

(גודל טקסט)

אנטואן גריזמן כבש את כל ארבעת השערים ב-0:4 של אתלטיקו בבית על לגאנס וכל זאת שלושה ימים בלבד אחרי שכבש שלישייה ב-2:5 בסביליה. סך הכל שמונה שערים ב-22 משחקי הליגה הראשונים שלו ועוד שבעה בשני האחרונים. וואו. הקולצ'נרוס צימקו את הפער מברצלונה לארבע נקודות בלבד, כאשר בארסה תשחק בחמישי אצל לאס פלמאס.

ולנסיה החמיצה הזדמנות לחלוף על פני ריאל מדריד ולהתבסס במקום השלישי לאחר שסיימה ב-1:1 אצל אתלטיק בילבאו. סביליה רשמה ניצחון שלישי בארבעה משחקים אחרי 0:1 בחוץ על נועלת הטבלה מלאגה.


אתלטיקו מדריד – לגאנס 0:4
גריזמן דחק מקרוב בדקה ה-26, בעט כדור חופשי נהדר בדקה ה-35, נגח בדקה ה-56 והרשית בדקה ה-67 בדרך לרביעייה ול-100 שערים במדי הקולצ'נרוס. עם הסילון הצרפתי בכושר שיא אולי מוקדם מדי לסגור את מאבק האליפות.

בילבאו – ולנסיה 1:1
העטלפים רצו לנצל את המעידה של הבלאנקוס ואכן עלו ליתרון בדקה ה-23 מבעיטה אדירה של ג'ופרי קונדוגוביה. אלא שמכאן ועד הסיום הבאסקים היו טובים בהרבה. נטו עוד עצר בזינוק מרהיב פנדל מאריץ אדוריס בדקה ה-43 אבל כעבור שש דקות לא ראה את הבעיטה החלשה של דה מרקוס למסגרת שקיפצה מעליו בדרך לשוויון 1:1.


דה מרקוס והבאסקים חוגגים על חשבון ולנסיה (AFP)

מלאגה – סביליה 1:0
האנדלוסים שמתכוננים למשחק הגומלין באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד ייקחו מהמשחק הזה רק את התוצאה. כבר בדקה ה-15 ניצל נוליטו בלבול בהגנת המארחת ומסר לחואקין קוראה שמקרוב קבע את תוצאת המשחק.


חואקין קוראה והאנדלוסים חוגגים במלאגה (AFP)

במשחק נוסף:
חטאפה – לה קורוניה 0:3 (אנחל 40, אנקו בובדה עצמי 43, חורחה מולינה 82)

אייבר – ויאריאל 0:1 (קיקה 16)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי