אתלטיקו הביסה את סלטה ויגו, 1:2 לאספניול על סוסיאדד

ויטולו חוגג
ויטולו חוגג | AFP

ויטולו כבש שער ליגה ראשון במדי הקבוצה בדרך ל-0:3 ששמר על הפער מהפסגה. הקבוצה הקטלאנית השיגה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים והתרחקה עוד יותר מהתחתית

(גודל טקסט)
המחזור ה-28 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם אספניול ניצחה 1:2 את ריאל סוסיאדד, אתלטיקו הביסה את סלטה ויגו 0:3, ויאריאל שבה למסלול הניצחונות על חשבון לאס פלמאס ואתלטיקו ביבלאו גברה על לגאנס.


אספניול – ריאל סוסיאדד 1:2

הקבוצה הקטלאנית ממשיכה במגמת ההתייצבות עם ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ומשחק שביעי ברציפות ללא הפסד. דווקא הבאסקים עלו ליתרון מרגליו של וויליאן ז'וזה (41), אבל המארחים הגיבו בחצי השני עם שערים של לאו בפטיסטאו (51) ג'רארד מורנו (72, ריבאונד מפנדל שהחמיץ) ועלו למקום ה-12 בטבלה על חשבונה של המפסידה כשהם מגדילים את הפער מהקו האדום ל-15 נקודות.




אתלטיקו מדריד – סלטה ויגו 0:3
הקולצ'ונרוס לא התקשו מול היריבה ממרכז הטבלה, והשכיחו את ההפסד לברצלונה בשבוע שעבר עם 0:3 קליל בבית. מי אם לא אנטואן גריזמן כבש את השער הראשון (44) כשבעקבותיו באו גם ויטולו (56), שזהו שערו הראשון בליגה במדי הקבוצה ואנחל קוריאה (63) לאחר מבצע אישי נפלא. אתלטיקו שמרה על פער של שמונה נקודות מברצלונה שבמקום הראשון, כשנותרו עוד עשרה משחקים לסיום העונה.


שחקני אספניול ושחקני סוסיאדד נאבקים על הכדור (לה ליגה, האתר הרשמי)
שחקני אספניול ושחקני סוסיאדד נאבקים על הכדור (לה ליגה, האתר הרשמי)


לאס פלמאס – ויאריאל 2:0
ניצחון חוץ ראשון בליגה לצוללת הצהובה מאז ה-1:0 המדהים בברנבאו, שקטע רצף של שני הפסדים ובעיקר הותיר את לאס פלמאס שבמקום ה-18 במרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים. קרלוס באקה (67) ופנדל של ניקולה סאנסונס (90) הכריעו את ההתמודדות והקפיצו את ויאריאל למקום השישי עם 44 נקודות במאזנה.


תוצאה נוספת

אתלטיק בילבאו – לגאנס 0:2

לבילבאו: ראול גרסיה (10 ו-17)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי