דיווח: פאריס תדרוש את בנזמה ובייל כחלק מעסקת ניימאר לריאל

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

על פי ידיעות בתקשורת הספרדית, מי שהחליט על כך הוא נאסר אל חלאיפי נשיא פ.ס.ז'. הברזילאי נחוש לעזוב את צרפת בגלל רמת הליגה וריבוי העבירות עליו. זידאן: "הוא יכול לשחק בכל קבוצה בעולם"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תארח מחר (ראשון, 21:45) את אחת הקבוצות המפתיעות של הליגה, ג'ירונה, שמדורגת במקום השביעי בעונה הראשונה שלה ב"לה ליגה" ומקווה להשיג כרטיס לליגה האירופית לשנה הבאה. המשחק הראשון בין הקבוצות העונה הסתיים בניצחון מפתיע של ג'ירונה 1:2 בביתה.

הידיעות על בואו של ניימאר לריאל מדריד נמשכות. בתוכנית הספורט "אל צ'ירינגיטו" בספרד טען הוגו גאטי, שוער העבר שכיום משמש כאיש תקשורת, כי בפאריס סן ז'רמן ידרשו את קארים בנזמה וגארת' בייל כחלק מעסקת ניימאר. כך לפי המידע שיש לו, כך החליט נאסר אל חלאיפי נשיא פ.ס.ז'.

העיתון "מארקה" פרסם שהסגל של ריאל מדריד מוכן לקבל את ניימאר בחדר ההלבשה של הבלאנקוס. בריאל יצטרכו לשדרג את משכורתו של כריסטיאנו רונאלדו שמרוויח כעת 21 מיליון יורו, כדי למנוע בעיות בעקבות הגעה של הברזילאי, שמרוויח כעת 35 מיליון יורו בפ.ס.ז'. "מארקה" גם דיווח על כך שרוברט לבנדובסקי מתקרב לריאל מדריד ורוצה לשחק בה וביקש מסוכנו פיני זהבי להסדיר לו את החתימה בקבוצה.

האתר הברזילאי UOL פרסם כי אחת הסיבות שניימאר לא רוצה לשחק יותר בצרפת היא כמות העבירות נגדו והעובדה שהוא נפצע לתקופה ארוכה בליג-1. כמות העבירות בממוצע שנעשו על ניימאר בצרפת הן 5.2 למשחק בעוד שבספרד נעשו עליו רק 3.5 עבירות בממוצע בארבע עונות. הטענה שלו לפי האתר היא שהשופטים בצרפת לא שמרו עליו ובליגה הצרפתית הרמה הטכנית חלשה יותר כך שהוא לא יכול להתקדם אלא ללכת רק אחורה ואם ימשיך לשחק בצרפת הוא לא יוכל לזכות ב"כדור הזהב".


בייל. נשיא פ.ס.ז' מעוניין לצרפו (gettyimages)

זינדין זידאן אמר על ההגרלה נגד יובנטוס: "שיחקתי שם חמש שנים וכל פעם שאני משחק נגדם אני מתרגש. רציתי להימנע מלשחק מולם בגלל הרבה סיבות, אבל אשים בצד הכל ואתרכז רק במשחקים נגדם". על האפשרות שניימאר יגיע: "השחקנים יכולים להגיד עליו מה שהם רוצים. אני חוזר על כך שהוא שחקן שיכול לשחק בכל קבוצה ועם כל שחקן בעולם. הוא שחקן מצוין".

ג'ירונה תשחק למעשה במשחק ראשון מול ריאל מדריד במסגרת רשמית ב"סנטיאגו ברנבאו" ותגיע למשחק ללא הפסדים לבלנקוס. היא לא הפסידה גם לאף נציגה של מדריד העונה. היא סיימה ב-2:2 ו-1:1 נגד אתלטיקו מדריד, 0:0 וניצחון 0:3 מול לגאנס, וניצחה 0:1 את חטאפה, חוץ כמובן מהניצחון על ריאל מדריד.

זידאן צפוי להמשיך לשחק עם ה-11 הקבועים שלו באחרונה כאשר לוקה מודריץ' התאושש מפציעה, אבל לא צפוי לפתוח. במקומו אמור לעלות מתיאו קובאצ'יץ' ובחוד מרקו אסנסיו, לוקאס ואסקס יחד עם כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה. למעשה כל הסגל עומד לרשותו של זידאן.


יגיע למדריד? ניימאר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי