סקולארי: כריסטיאנו רונאלדו שאל אותי איך החיים בסין

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

המאמן הברזילאי, אלוף עולם ב-2002, חשף שיחה שלו עם כוכב ריאל מדריד: "יש כדורגלנים שהם מותגים, ושם יש תעשייה שלמה. זו המדינה הגדולה בעולם". הפורטוגלי על פרשת המיסים: "אל תהרסו רגע יפה עם שקרים"

(גודל טקסט)
לואיז פליפה סקולארי הוא אלוף עולם הודות לזכייה עם הסלסאו במונדיאל 2002, אבל המאמן הברזילאי שאימן קבוצות בשלוש יבשות שונות יושב כרגע בביתו וספק אם מחכה לג'וב הבא.


סקולארי כבר בן 69, בתום העונה האחרונה בסין בחר לסיים את ההתקשרות עם האלופה גוואנגז'ו אברגרנדה, אבל הבוקר (שלישי) שב לכותרות בעקבות ראיון שהעניק ובו התייחס לאפשרות שלא אחר מאשר כוכב ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו יהיה הסופרסטאר הראשון שיחתום בסין, עם כל הכבוד לשאר כוכבים נוצצים שנחתו במזרח וביניהם גם מלך השערים המקומי ערן זהבי.


"כריסטיאנו שאל אותי כיצד החיים בסין ועניתי לו על כך. צריך להבין שיש כדורגלנים כמו רונאלדו שהם מותגים, ובסין יש תעשייה שלמה – זו המדינה הכי גדולה בעולם. אמרתי לו את מה שאני תמיד אומר: מי שיש לו את ההזדמנות, צריך לעבור לסין", אמר המאמן שעבד עם רונאלדו בנבחרת פורטוגל.



כריסטיאנו רונאלדו. חושב על מעבר לסין? (Gettyimages)


CR7 שוב נהנה מתקופת שיא בקריירה, לאחר חודשים לא קלים כלל העונה, וב-2018 בלבד כבש 18 שערי ליגה – עומד כעת על 22 שערים ב"לה ליגה", לעומת ארבעה בלבד שהיו לו בינואר. בסך הכל הבקיע מאז ינואר 21 שערים בכל המסגרות. אתמול הוא הוסיף לעצמו תואר אישי נוסף לארון כשקיבל בפורטוגל את פרס "שחקן השנה של פורטוגל ב-2017" מההתאחדות לכדורגל במולדתו, והקדים את ברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי ורוי פטריסיו שוער ספורטינג ליסבון. הוא קיבל את הפרס יחד עם חברתו והסוכן שלו ז'ורז' מנדש בליסבון.


"אני תמיד אומר שאני הכי טוב כי אני מאמין בזה ומראה זאת בכר הדשא", אמר רונאלדו, שגם התלוצץ על כך שנולדו לו שלושה ילדים בשלושה חודשים (שניים מאומצים ואחד מחברתו) ואמר שהוא שובר שיאים גם בזה. "זה רגע יפה שהייתי רוצה להעביר גם לחברים שלי. השגתי חמישה תארים בשנה בריאל מדריד, "כדור הזהב" בפעם החמישית, "דה בסט" הפעם השנייה וגם השיא של הילדים. אני צריך להודות למשפחה שלי ולחבריי בקבוצה שעוזרים לי".


 

❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



בנוסף, כוכב ריאל מדריד הכחיש את הדיווחים על כך שיש לו בעיות עם רשות המיסים הספרדית, שדורשת ממנו לשלם לא פחות מ-25.7 מיליון יורו או שתשלח אותו לכלא, לאחר שלכאורה העלים מס בסך 14.7 מיליון יורו. "אל תנסו לקלקל את הרגע היפה שאני חי בו כעת עם ידיעות שיקריות", כתב באינסטגרם.


בתוך כך, מנהלת הליגה הספרדית הודיעה שהדרבי המדרידאי מול אתלטיקו מדריד ייערך ב-8 באפריל בשעה 17:15 בסנטיאגו ברנבאו, במשחק שעשוי להכריע את הקרב על המקום השני ב"לה ליגה", ואולי אף את גורל האליפות של ברצלונה.

.

 

Não tentem apagar o momento bonito que estou vivendo com notícias falsas!!! Life is good. Blessed

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי