קוסטה: גריזמן שכנע אותי לבוא, הוא לא יכול להשאיר אותי לבד

אנטואן גריזמן עם דייגו קוסטה
אנטואן גריזמן עם דייגו קוסטה | Gettyimages

חלוץ אתלטיקו מדריד ונבחרת ספרד דיבר במסיבת עיתונאים על חברו לקבוצה: "שחקן חשוב באתלטיקו, מקווה שיישאר איתנו". על הנבחרת: אני מסתגל טוב, מקווה להיות שם במונדיאל". על ראמוס: "אין לי בעיה לשחק איתו"

(גודל טקסט)

דייגו קוסטה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק של ספרד ביום שישי נגד גרמניה, אבל כמו תמיד התייחס לכמה שאלות שסיקרנו כתבים ולא בענייני הנבחרת. הנושא החם כיום הוא העזיבה האפשרית של אנטואן גריזמן בקיץ הקרוב מאתלטיקו מדריד לברצלונה. "הוא יודע שהוא שחקן חשוב באתלטיקו. הוא עדיין איתנו ואני מקווה שכך יהיה בהמשך. אהיה מאושר אם הוא יישאר, אבל כל אחד רוצה עבורו את הטוב ביותר. אני יכול רק לומר שהוא אמר לי לבוא לאתלטיקו ואמר לי שהוא לא עוזב ועכשיו הוא לא יכול להשאיר אותי לבד. הוא לא אמר לי אם הוא עוזב, אבל אני לא יכול להתערב בהחלטה שלו".

לא שיחק בספטמבר עם הנבחרת: "כולם יודעים מה קרה עם צ'לסי. הייתי בברזיל בגלל העימות עם אנטוניו קונטה. הפרידה מצ'לסי לא היתה באשמתי".

סגנון המשחק של נבחרת ספרד: "אני מסתגל טוב למה שקרה בנבחרת. הכי חשוב לנצל את הזמן שיש לרשות המאמן ולעבוד קשה. ז'ולן לופטגי היה גלוי איתי מההתחלה ואמר שאם לא אשחק לא אזומן לנבחרת ולקחתי את זה בחשבון כשלא שיחקתי בחצי הראשון של העונה. אני יודע שכאשר אני משחק הדלתות של הנבחרת תמיד פתוחות עבורי".

הידיעות על אפשרות שפאולו דיבאלה יבוא במקום גריזמן: "אני לא יודע מכלום, אבל כולנו יודעים שהוא שחקן גדול ובאתלטיקו יש מקום לשחקנים גדולים".

דיבאלה.
דיבאלה. "באתלטיקו יש מקום לשחקנים גדולים" (AFP)

ההסתגלות באתלטיקו: "הרגשה של שמחה. הדברים לא הלכו טוב עבורי לפני כן, אבל החברים בקבוצה בטחו בי. אנשים בקבוצה תמיד התייחסו אלי יפה. אני איש מאושר ותמיד אהיה כזה".

הגביע העולמי: "לא מעניין אותי כרגע כי יש לנו שני משחקים קשים כהכנה מול גרמניה וארגנטינה. אני מקווה להיות שם במונדיאל ולעזור לנבחרת".

מוראטה.
מוראטה. "חוזר לעצמו וכובש שוב שערים" (AFP)

היעדרותו של אלברו מוראטה מהנבחרת: "אני מתגעגע אליו. הוא חסר לי. זה לא סוד שיש בינינו כימיה טובה למרות שאנחנו מתחרים על החולצה. היתה לו תקופה קשה בצ'לסי, אבל הוא כרגע חוזר לעצמו וכובש שוב שערים. יש תמיד לחץ בנבחרת כי חלוץ שלא כובש תמיד חושש למעמדו בנבחרת".

היחסים עם סרחיו ראמוס: "הוא אדם גדול ואין לי בעיה לשחק איתו בנבחרת. אנחנו טיפוסים די דומים. כל אחד מאיתנו רוצה לנצח. לקראת הדרבי בינינו (שיתקיים בשמיני באפריל, י.ז) כל אחד יילחם. כבר הבהרנו אחד לשני שאם בדרבי נצטרך להילחם אחד בשני נילחם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי