דיווח: פיני זהבי פועל להעביר את ניימאר לריאל מדריד

ניימאר עם הרופא רודריגו לסמאר
ניימאר עם הרופא רודריגו לסמאר | AFP

בברזיל טוענים שסוכן העל הישראלי היה בקשר עם נשיא הבלאנקוס והגיע בימים האחרונים לברזיל כדי לשוחח עם השחקן ולזרז את השלמת העסקה

(גודל טקסט)
האם הגיע הרגע שיעביר את ניימאר לריאל מדריד? לפי דיווח הבוקר (חמישי) באחד האתרים הגדולים בברזיל, סוכן העל הישראלי פיני זהבי דוחף להעביר את הכוכב הברזילאי לבירת ספרד.


לפי הפרסום, זהבי היה בקשר בתקופה האחרונה עם נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס במאמצים לקדם את העסקה והשבוע נחת בברזיל כדי לשוחח עם ניימאר עצמו ולדון בעתידו. לפי הדיווח, אמורה להיערך פגישה גדולה במלון אמיליאנו בברזיל עם ניימאר – בה זהבי ידווח לניימאר על ההצעה הכספית של ריאל מדריד. במקביל, פאריס סן ז'רמן מציעה לו חוזה גדול יותר ומשכורת גבוהה יותר.


עוד פורסם כי ניימאר הוא שדרש לשפר את חוזהו, וכעת הטענה היא שפ.ס.ז' מרצונה מציעה לו שדרוג כדי שיישאר. כעת עורכי הדין של השחקן ייבחנו את ההצעות ולפי הפרסום הובהר וכי יש שיתוף פעולה מלא בין זהבי לאיש החזק בריאל מדריד, הנשיא פלורנטינו פרס, כשהדבר מתייחס גם לאפשרות רכישתו של רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן.


כזכור, הסוכן הישראלי היה אחד הגורמים המרכזיים שפעלו מאחורי הקלעים להשלמת עסקת הענק בקיץ בין ברצלונה לפאריס סן ז'רמן במסגרתה עבר ניימאר לקבוצה מעיר האורות תמורת 222 מיליון יורו, וכניסתו לתמונה יכולה לשנות את מהלך העניינים ולזרז את ביצוע העסקה הנוצצת.



פיני זהבי. המנוע (צילום מסך)
פיני זהבי. המנוע (צילום מסך) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי