ארתור: "עכשיו אבדוק מקרוב אם מסי שייך לכדור הארץ"

ארתור
ארתור | Gettyimages

כוכב גרמיו שיצטרף לברצלונה לא חושש מהמחיר ששילמו עליו, מקווה שאינייסטה יישאר ומתחיל ליישם את הטיפים שקיבל מחברו הקרוב קוטיניו

(גודל טקסט)

ארתור, קשר גרמיו שסגר בברצלונה, לקראת יולי הקרוב או לכל המאוחר יגיע בינואר 2019 התראיין לראשנה על המעבר שלו ל"מונדו דפורטיבו" ולעיתון "ספורט" הקאטלונים. הוא דיבר על השלבים השונים של המו"מ ואמר: "כששמעתי שהגיעו להסכם זה היה משהו מאוד מרגש. ברצלונה היא הקבוצה שתמיד חלמתי לשחק בה". הוא נרכש ב-30 מיליון יורו ועוד 9 מיליון יורו כבונוס.
 

מתי שמע לראשונה על העניין: "בגמר של הליברטדורס, במשחק הראשון הסוכן שלי אמר לי שבאו לעקוב אחרי. זה היה בפורטו אלגרה נגד לאנוס. הייתי מאושר ונתתי הכל במשחק גם כדי לזכות בתואר. אחרי כן רוברטו פרננדס רצה להכיר את המשפחה שלי. אז שום דבר לא היה סגור. לבשתי את החולצה של ברצלונה. אולי זו היתה טעות אז, אבל לא התכוונתי לשום דבר רע. היה לי חוזה עם גרמיו ולא ניסיתי להרגיז אף אחד. נתתי לאבא שלי את החולצה ההיא כי הוא זה שדאג לי כל הקריירה ודחף אותי להיות שחקן מקצוען".
 

על האפשרות שמעברו יוקדם לקיץ הקרוב: "זה משהו שברצלונה צריכה לסכם עם גרמיו. הם צריכה לשבת עם הקבוצה שלי ולסגור על המעבר הסופי שלי. אני בטוח שמה שיחליטו יהיה טוב עבורי".
 

לשחק עם ליאו מסי: "כשהתחלתי לשחק כדורגל זה היה חלום שלי לשחק לצד שחקנים גדולים כמו ליאו מסי. עכשיו תהיה לי הזדמנות לעבוד איתו כל יום בקבוצה. אני גם אוכל לבדוק אם הוא מכדור הארץ או לא בגלל שהוא שחקן כל כך מדהים".



יגשים את החלום לשחק עם מסי. ארתור (טוויטר)
 

אנדרס אינייסטה המודל שלי: "אני רוצה לשחק לצד אינייסטה למרות שאני יודע שיש אפשרות שהוא יעזוב לפני שאגיע. זה אחד החלומות שלי. מקווה שהוא לא יעזוב לשחק בסין לפני שאגיע. תמיד עקבתי אחרי המשחק שלו ורציתי להיות כמוהו. צ'אבי עבורי הוא עוד שחקן גדול. העובדה שכבר משווים אותי לשניהם היא מחמאה ענקית למרות שאני יודע שאני צריך להתקדם הרבה".
 

בן 21 וכבר נחשב לשחקן בוגר: "זה נכון שאני צריך, אבל אחת התכונות הטובות שלי שאני בוגר במשחקי. למדתי המון ממייקון שמשחק איתי בקישור של גרמיו". 


 

"אני לא חושש מהמחיר ששילמו עלי. האמת שאמרתי לאח שלי איך זה ששחקן יכול להיות שווה כל כך הרבה כסף, אבל האמת שבמחירים של היום זה לא כסף גדול. לא יהיה עלי לחץ של המחיר ששילמו עליו אני מקווה לתת הרבה תמורתו". 


מודל לחיקוי. אינייסטה (AFP)
 


הבחירה בברצלונה: "בחרתי במועדון בגלל סגנון המשחק שלו. המועדון בוטח בי ואעשה הכל כדי שהם לא יצטערו. החוזקה של ברצלונה היא השליטה בכדור ויש להם שחקנים כמו מסי ולואיס סוארס. העובדה שמשווים אותי לצ'אבי או אינייסטה נותנת לי מוטיבציה ענקית. בגרמיו שיחקתי גם כקשר הגנתי וגם התקפי ולפעמים אני שואל את עצמי היכן אני משחק יותר טוב. לא תהיה לי בעיה לשחק בעמדות של איבן ראקיטיץ', אינייסטה או סרחיו בוסקטס. היכן שיציבו אותי אני אנסה לתרום". 
 

עצות מקוטיניו ופאוליניו: "דיברתי עם שניהם והיו להם רק שבחים. שניהם אמרו לי עד כמה המועדון הזה גדול. דיברתי קצת יותר עם קוטיניו והוא הסביר לי עד כמה העיר והמועדון נפלאים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי