ברצלונה עוקבת מקרוב אחרי מצבו של לוק שואו במנצ'סטר יונייטד

לוק שואו
לוק שואו | Gettyimages

באנגליה מדווחים ששואו, שהיחסים בינו לבין מוריניו רעועים, רוצה לעזוב את המועדון ובקבוצה הספרדית מודעים מאוד לפרשה. ההערכה היא שיעדיפו להביא את המגן האנגלי על פני דויד אלאבה מבאיירן מינכן בשל מחירו

(גודל טקסט)

בברצלונה מתכוונים להתחזק משמעותית בקיץ הקרוב, וכעת נראה שיש להם מטרה חדשה על הכוונת: לוק שואו, המגן השמאלי של מנצ'סטר יונייטד. על פי דיווחים באנגליה, הנהלת הקבוצה עוקבת מקרוב אחר מצבו של שואו, שלא זוכה ליחס טוב ממאמן השדים האדומים ז'וזה מוריניו.

זה לא סוד שמוריניו ושואו לא מסתדרים, ולאחרונה אף יצא המאמן הפורטוגלי במתקפה על המגן וטען שהוא מאוכזב מאוד מיכולתו על המגרש, בעיקר במשחק האחרון נגד ברייטון. לאנגלי יש חוזה בקבוצה עד סוף העונה הבאה, אבל אם יחליט לעזוב כבר הקיץ נראה שמוריניו לא ימנע זאת ממנו. על פי "מירור", בברצלונה מודעים לרצונו של שואו לעזוב ואף הוא מודע לעובדה שמוליכת הליגה הספרדית מעוניינת בו.

למגן השמאלי של בארסה, ג'ורדי אלבה, יש עוד שנתיים עד סיום החוזה, וכרגע מי שמתחרה איתו על מקום במגרש הוא הצרפתי לוקה דין, שרשם רק 13 הופעות בהרכב הפותח. שמועות באירופה סיפרו שהקטאלונים רודפים גם אחרי דייוויד אלאבה מבאיירן מינכן, אך מכיוון שגם ריאל מעוניינת באוסטרי ומחירו גבוה, ובברצלונה רוצים להביא את אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד בעסקה שכנראה תעלה הרבה, יעדיפו בקאמפ נואו להביא את שואו ממנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי