ולנסיה נצמדה לריאל מדריד, אתלטיקו מדריד התקרבה לברצלונה

קווין גאמיירו
קווין גאמיירו | Gettyimages

העטלפים השיגו 0:1 אצל לגאנס בזכות שער אדיר של רודריגו והתקרבו לבלאנקוס. חניכיו של סימואנה גברו על לה קורוניה 0:1 והורידו את הפער לתשע נקודות. 0:0 בין אספניול לאלאס, ויאריאל הפסידה למלאגה

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)
המחזור ה-30 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם חמישה משחקים. במשחק המוקדם אספניול ואלאבס נפרדו ב-0:0 ששירת את שתיהן במשחק המוקדם. בהמשך ולנסיה גברה על לגאנס בחוץ, אייבר וסוסיאדד נפרדו בתיקו ו-ויאריאל הפסידה למלאגה. במשחק המאוחר אתלטיקו מדריד גברה על לה קורוניה והורידה את הפער מברצלונה לתשע נקודות.


אתלטיקו מדריד – לה קורוניה 0:1

גריזמן נותר מחוץ לסגל ודייגו קוסטה פתח על הספסל, אך חניכיו של דייגו סימואנה הסתדרו גם בלעדיהם. אתלטיקו ניצלה את התיקו של ברצלונה בסביליה והורידה את הפער לתשע נקודות. קלרנס סיידורף, ששקוע עמוק מתחת לקו האדום, נמצא בדרך הבטוחה לליגת המשנה כשהפער מהקו האדום עומד על שמונה נקודות. בדקה ה-33, בדקות טובות דווקא של האורחת, סאול הופל ברחבה. קווין גאמיירו דייק מ-11 מטר וקבע את תוצאת המשחק. רגע לפני הדרבי במחזור הבא, השנייה בטבלה פתחה פער של ארבע נקודות מריאל מדריד השלישית.


אספניול – אלאבס 0:0
שתיהן אמנם נמצאות בתחתית, אך הפער מהקו האדום גדול וחלוקת הנקודות ככל הנראה התאימה להן. המארחת שמדורגת במקום ה-14 פתחה פער של 15 נקודות מהקו האדום והאורחת מהמקום ה-16 התרחקה עד כדי 11 נקודות מלאס פלמאס, שנוצחה 3:0 מול ריאל מדריד.


לגאנס – ולנסיה 1:0

הקבוצה הלוהטת של מרסלינו ניצחה בפעם השביעית בשמונת משחקי הליגה האחרונים והורידה את הפער מריאל מדריד השלישית לנקודה אחת בלבד. בדקה ה-62, בניגוד גמור למהלך המשחק, רודריגו כבש שער אדיר והעניק לעטלפים שלוש נקודות עם שערו ה-14 בליגה העונה. הספרדי, שכבש בשבוע שעבר במדי הנבחרת, פרץ מהאגף למרכז ושחרר פצצה לרשת של קוויאר. לגאנס אמנם נמצאת בתחתית הטבלה, אך הפער שלה מהקו האדום עומד על 15 נקודות כאשר נותרו עוד שמונה מחזורים לסיום העונה.


תוצאות נוספות

אייבר – ריאל סוסיאדד 0:0

מלאגה – ויאריאל 0:1

למלאגה: גונסאלו צ'ורי קסטרו (37)


0-1 | 61' ⏱️| GOOOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOOOOOOL GOOOOOOOOOOOOOOL DE RODRIGOOOOOOOOOOOOOOOOOL #LeganésValenciapic.twitter.com/egiJBQ7TlT

— Valencia CF (@valenciacf) April 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי