ליאו מסי: לא יודע מתי אפרוש, אבל יודע שהיום הזה יגיע

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

"הפרעוש" התראיין בדרום אמריקה ונשאל אם הוא כבר חושב על היום שאחרי: "זו השאלה הכי מסובכת עבורי. מקווה שנשארו לי עוד הרבה שנים". וגם: המטרות להמשך הקריירה, הציפיות מארגנטינה ויחסי הכוחות בספרד

(גודל טקסט)

ליאו מסי רק עלה מהספסל בשבת האחרונה בסביליה, אבל הצליח לחלץ את ברצלונה מפיגור כפול ולמנוע ממנה הפסד ליגה ראשון העונה. היום (שני), יומיים לפני שהקטלונים יפגשו את רומא במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות, פורסם ראיון של "הפרעוש" בדרום אמריקה ובו הוא התייחס גם לעובדה שהוא כבר בן 30.

כשנשאל עוד כמה שנים נותרו לו לשחק, ענה בכנות: "זו השאלה הכי מסובכת עבורי. אני לא יודע, אני לא יודע לומר. אני מקווה שעוד כמה שנים. הרצון וההתלהבות שלי ממשיכים וגדלים מיום ליום ויש לי עוד הרבה אתגרים שאני רוצה להשיג. עוד תארים, עוד שערים. כרגע אני מרגיש טוב מאוד, אבל אני לא יודע מתי אפרוש מכדורגל. אולי מוקדם מדי ויותר מדי נחפז להתחיל לחשוב על זה, למרות שאני מודע לכך שאותו יום יגיע". 

מאבק האליפות ויחסי הכוחות בספרד: "לא חושב שרק אנחנו וריאל מדריד שולטים בליגה, אבל ברור שיש יריבות. גם אתלטיקו מדריד זכתה באליפות וכל שנה יש קבוצות אחרות שרצות לאליפות ולגביעי אירופה".


מסי בשבת בסביליה. "אולי מוקדם מדי לחשוב על פרישה" (AFP)

אם הוא רואה את עצמו כמנטור לשחקנים צעירים: "אני מחשיב את עצמי כעוד שחקן. בסופו של דבר כל שחקן שונה ויש לו אפיונים שונים. יש לי גם מוטיבציה לשחק נגד שחקנים גדולים אחרים וללמוד תמיד מכל משחק ומכל יריב".

מצבה של נבחרת ארגנטינה לקראת המונדיאל: "שיחקנו בשלושה גמרים רצופים, בגביע העולמי הקודם ובשני קופה אמריקה, אז הדרישה מאיתנו לזכות גדולה. ברור שאנחנו רוצים להיאבק על אליפות העולם. הדרך היחידה היא ללכת צעד אחר צעד. אני מקווה שיהיו לנו רגעים יפים כמו שקרה לנו בברזיל, אבל סוף הרבה יותר שמח ממה שהיה מול גרמניה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי