לואיס אנריקה שבר שתיקה: הייתי שמח יותר כשחקן

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | Gettyimages

מאמן ברצלונה ורומא לשעבר העניק ראיון לחברו, רוכב האופניים איבן סוגוסטי. ערב המפגש בין השתיים בליגת האלופות, בקטלוניה מצפים לתגובה של מסי לרונאלדו. וגם: המספרים המדהימים של הפרעוש נגד איטלקיות

(גודל טקסט)
ליאו מסי בדרך כלל תמיד מכין תגובה לביצועים של כריסטיאנו רונאלדו במשחקי ריאל מדריד. אז השאלה המסקרנת היום בערב בקאמפ נואו תהיה מה מתכנן מסי לרומא (21:45). גם "מונדו דפורטיבו" התייחס להצלחה של כריסטיאנו רונאלדו, אבל מהזווית הקטלאנית. "אתמול CR7", כתב העיתון: "רונאלדו כבש צמד ואחד בבעיטת מספריים מרהיבה", ואת רוב השער הקדיש למסי עם תמונת ענק שלו תחת הכותרת: "והיום מסי". אז תתכוננו. בברצלונה, על פי הפרסומים, מקווים להבטיח מעשית את העלייה לחצי גמר ומאמינים שהכושר של מסי ולואיס סוארס עשוי להוביל לניצחון משכנע, שישה ימים לפני הגומלין באולימפיקו.


הסיכויים של רומא להפתיע קטנים לאחר שבארסה לא הפסידה בבית בליגת האלופות מאז ה-1 במאי 2013 כשנוצחה על ידי באיירן מינכן 3:0 אחרי הפסד 4:0 במשחק הראשון. מעונת 2013/14 ברצלונה שיחקה בקאמפ נואו 25 משחקים, ניצחה ב-23 וסיימה רק שניים בתיקו ולא הפסידה. עוסמאן דמבלה יפתח וכן סרחיו בוסקטס ששוחח עם ארנסטו ואלוורדה על כר הדשא אתמול באימון והשניים החליטו שהוא כשיר. המאמן שנשאל אתמול על יכולתו של מסי בנבחרת ארגנטינה אמר: "לא יודע מה קורה בנבחרת, אבל אני יודע שמסי שחקן יחודי בכדורגל העולמי ואין אחד כמוהו בהיסטוריה".


מסי כבש 12 שערים ב-18 משחקים אחרונים נגד האיטלקיות. שניים מהם נגד רומא. הוא כבש לראשונה נגד מילאן ב-2011 ומאז היא היתה הקבוצה האיטלקית בה התעלל יותר מכל ובסך הכל כבש לרשתה שמונה שערים. הוא כבש צמד נגד רומא וצמד נגד יובנטוס, הכניע את ג'אנלואיג'י בופון אחרי ארבעה משחקים בהם לא כבש נגדו וכעת יצטרך לכבוש מול שוער ברזיל אליסון הנחשב לאחד הטובים בעולם.


Possible lineups for Wednesday's game #fcblive#UCL [sport] pic.twitter.com/KGN92ua2EF

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 4 באפריל 2018

לואיס אנריקה שעזב בקיץ את ברצלונה ואימן בעבר גם ברומא דיבר אולי בפעם הראשונה בראיון לחברו רוכב האופניים איבון סוגסטי ודיבר על העזיבה של ברצלונה: "כשאתה מרגיש שהגיע הסוף ואתה לא יכול לתת יותר, אתה חייב לעזוב וזה מה שעשיתי כי הקדשתי כל רגע מעצמי לעבודה בבארסה. נהינתי מכל רגע בברצלונה. הקטלונים הם עם פנטסטי והם חיים נפלא. הם יותר מתקדמים בהשוואה לספרדים. הם מלומדים, נותנים כבוד ועובדים קשה".


על מסי אמר: "אף פעם לא חשבתי להגיד למסי מה לעשות. מסי הוא שחקן קבוצתי ולכן כמה שאתה נותן לו יותר כדורים ככה יותר טוב לקבוצה". על תפקיד המאמן: "אתה מאושר יותר כשחקן מאשר כמאמן". הוא רמז על קאמבק כשהצהיר: "אני רוצה להמשיך לאמן. מאמן הנבחרת? יכול להיות, אבל מישהו צריך לאהוב אותי כדי להציע לי ג'וב בעתיד".



לואיס אנריקה עם מסי. "לא חשבתי להגיד לו מה לעשות" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי