מסי סיפר לחבריו בחדר ההלבשה: הפציעה פגעה בי

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

"הפרעוש" עשוי לנוח גם במשחק מול לגאנס (שבת, 21:45), בו יכולה ברצלונה להשוות את שיאה ההיסטורי של ריאל סוסיאדד - 38 משחקי ליגה ללא הפסד. לפי "אס", הארגנטינאי הודה כי הפציעה בירך הובילה לירידה ביכולתו

(גודל טקסט)

ברצלונה לא התקשתה במשחקה הביתי מול רומא ביום רביעי האחרון כדי לנצח 1:4 את הג'אלורוסי ולהשיג מקדמה מאוד משמעותית ברבע גמר ליגת האלופות, אבל קשה היה שלא להבחין בכך שמרשימת הכובשים או המבשלים נעדר ליאו מסי.

"הפרעוש" השלים 90 דקות באמצע השבוע אחרי שקודם לכן רק עלה מהספסל והציל את ברצלונה מהפסד בסביליה (2:2), את משחקי נבחרת ארגנטינה הוא כמובן פספס בעקבות אותה פציעה בירך, והיום (שישי), יממה לפני המשחק מול לגאנס (שבת, 21:45) הוא בפני חבריו לחדר ההלבשה שהוא רחוק משיאו בעקבות השבועות האחרונים, כך לפי "אס".

ברצלונה תוכל להגדיל את הפער מאתלטיקו מדריד ל-12 נקודות הפרש לאור העובדה שהקולצ'ונרוס יפגשו את היריבה העירונית ריאל מדריד רק ביום ראשון. לקבוצתו של ארנסטו ואלוורדה עדיין אין הפסד העונה בליגה, והם כבר 37 משחקים ללא הפסד כך שתיקו ומעלה ישווה את שיאה של ריאל סוסיאדד מעונת 1979/8 – רצף שהושג מאפריל 79 ועד מאי 80. 


יזכו למנוחה מחר מול המדרידאים? מסי וסוארס (Gettyimages)

כמובן שהגומלין ברבע גמר ליגת האלופות ייערך כבר באמצע השבוע הבא ועל כן בספרד מעריכים שואלוורדה יעניק מנוחה למספר מכוכביו, ביניהם ליאו מסי וסרחיו בוסקטס. לגאנס המדורגת 13 רחוקה 15 נקודות מהקו האדום כשנותרו שמונה מחזורים לסיום העונה.

שאר משחקי השבת בספרד: אלאבס – חטאפה (14:00), סלטה – סביליה (17:15), בטיס – אייבר (19:30).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי