בשירות ברצלונה: ריאל ואתלטיקו נפרדו בתיקו 1:1

ריאל מדריד - אתלטיקו
ריאל מדריד – אתלטיקו | AFP

הדרבי של מדריד הסתיים בחלוקת נקודות שכולה רווח של בארסה. הפער בפסגה עלה ל-11, משחק האליפות יכול להיות הקלאסיקו. רונאלדו כבש בדקה ה-53, גריזמן השווה תוך 5 דק'. ולנסיה עלתה למקום ה-3 על חשבון הבלאנקוס

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) כשבמוקד ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד נפגשו לדרבי עירוני לוהט שהסתיים בתיקו 1:1. מי שכבש לזכות הבלאנקוס היה כמובן כריסטיאנו רונאלדו, שהגיע ל-650 שערים בקריירה בכל המסגרות. עוד לפני כן, כשלבאנטה גברה 1:2 על לאס פלמאס ועשתה צעד נוסף לעבר ההישארות ב"לה ליגה". במשחק המאוחר ולנסיה ניצחה את אספניול ועלתה למקום השלישי על חשבונה של ריאל.

ריאל מדריד – אתלטיקו מדריד 1:1
הבלאנקוס הגיעו למשחק בידיעה שניצחון יצמצם את הפער בינם לבין המקום השני לנקודה מצד אחד, אבל יקרב את האליפות של ברצלונה מצד שני. לא ברור אם זה השפיע על היכולת הבינונית של שחקני ריאל, אבל בסופו של דבר הנקודות התחלקו בין שתי המדרידאיות והפער בפסגה בין בארסה לאתלטיקו התרחב ל-11 נקודות, שבעה מחזורים לסיום העונה. ברצלונה, שניצחה אתמול את לגאנס, יכולה להיות מאוד מרוצה מהתוצאה. הקלאסיקו יתקיים במחזור ה-36 בקאמפ נואו, וקיים סיכוי לא רע שזה יהיה המשחק בו הקטאלונים יחגגו אליפות.

המשחק נפתח עם לחץ של ריאל, שבדקה ה-11 גם הגיעה להזדמנות כשטוני קרוס הוכשל על ידי חואנפראן שנייה אחרי שמסר לרונאלדו שמ-13 מטרים הפציץ את המשקוף. הכדור פגע במסגרת פעם נוספת גם בדקה ה-42, לאחר בעיטה מסובבת אדירה של מרסלו מקצה הרחבה. מלבד שתי הבעיטות האלה, המשחק היה רדום ביחס למה שהורגלנו לראות משתי הקבוצות המלהיבות הללו.

רק במחצית השנייה הובקע השער של אובלק, ומי זה היה אם לא כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי קיבל כדור רוחב מבייל וכבש מקרוב שער קל (53). הפיגור העיר את שחקני אתלטיקו, ותוך חמש דקות הם השוו לאחר שוויטולו בעט חזק לידיים של נבאס, ששמט וגריזמן השתלט על הריבאונד ובעט אותו פנימה. החלוץ הצרפתי הניף גופיה ובה נכתב 'מזל טוב מיה', כהקדשה ליום ההולדת של בתו בת השנתיים. פרט פיקנטי: משחק הליגה האחרון בברנבאו בין שתי הקבוצות התקיים בדיוק היום לפני שנה, ב-8.4.17, גם הוא הסתיים ב-1:1 וגם בו גריזמן כבש.

גריזמן. הקדיש את השער לבתו (AFP)
גריזמן. הקדיש את השער לבתו (AFP)

לבאנטה – לאס פלמאס 1:2
המארחת עשתה צעד גדול לעבר ההישרדות ב"לה ליגה" עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים שהשאיר אותה במקום ה-17 עם פער של שמונה נקודות מדפורטיבו לה קורוניה שמתחת לקו האדום ו-10 נקודות מלאס פלמאס, שרק נס יציל אותה בליגה הבכירה.

קוקה כבש ראשון לצפרדעים בדקה ה-35 כשהשתלט על כדור חוזר ברחבה, אך דויד גארסיה השווה בדקה ה-50 ממהלך שהתחיל בכדור קרן. כבר נראה היה ששתי הקבוצות ייפרדו בחלוקת נקודות, במיוחד שלבאנטה נשארה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של קוקה בצהוב שני, אך מתפרצת בדקה ה-92 הסתיימה בשער של חוסה קמפאנייה שהעניקה ניצחון יקר למארחת.


שחקני לבאנטה חוגגים את הניצחון החשוב (לה ליגה, רשמי)

ולנסיה – אספניול 0:1
שער מוקדם של רודריגו (7) מבישול של גונסאלו גדש (הפורטוגלי עם הכי הרבה בישולים בחמש הליגות הגדולות) סידר לעטלפים ניצחון שמיני בתשעת המשחקים האחרונים ועלייה למקום השלישי בטבלה על חשבונה של ריאל מדריד (65 נקודות לעומת 64) שבוע לפני המפגש מול ברצלונה בקאמפ נואו.

רודריגו חוגג עם גדש. מעל ריאל (AFP)
רודריגו חוגג עם גדש. מעל ריאל (AFP)

תוצאות נוספות
ריאל סוסיאדד – ג'ירונה 0:5
לסוסיאדד: סרחיו קנאלס (11), עדנאן ינוזאי (35), מיקל אויארסבאל (71, 85), חואנמי (88).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי