ואלוורדה: אם נמשיך לבכות על רומא, נמשיך להפסיד

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | ברצלונה, רשמי

מאמן ברצלונה משוכנע שקבוצתו תתאושש מההדחה בליגת האלופות עם ניצחון על ולנסיה (שבת, 17:15) ומכחיש כי מסי דרשו ממנו הסברים: "לא היה דבר כזה". קוטיניו יחזור לסגל מול השלישית בטבלה, ראקיטיץ' ייעדר

(גודל טקסט)

ההפסד של ברצלונה לרומא וההדחה מליגת האלופות יכול להכניס את הקבוצה לסחרור שלילי, ולמרות שיש לה פער של 11 נקודות מאתלטיקו מדריד כבר קרו מקרים. לפתע המאמן ארנסטו ואלוורדה, שהיה הסלע הכי יציב בקבוצה סופג ביקורות. בארסה לא הפסידה העונה בליגה והיא יכולה לקבוע שיא חדש של 39 משחקים ללא הפסד, שישבור את שיאה המשותף עם סוסיאדד (כולל משחקי העונה שעברה) אם לא תפסיד מול ולנסיה אותה תארח מחר (שבת, 17:15).

ואלוורדה אמר שלמד לקח מההדחה מול רומא והוא מקווה להבא שלא יקרה לו דבר דומה. בנוסף, הוא טען שינסה לשנות את הדינאמיות של בארסה. לדבריו: "אני רוצה לקחת את מה שקרה ברומא ולהוציא מזה את הדברים הטובים כמו שקרה באוגוסט כשהפסדנו פעמיים לריאל מדריד בסופרקאפ. אם נמשיך לבכות על המשחק הזה ברומא גם נמשיך להפסיד". המאמן הכחיש את הידיעות על כך שליאו מסי ופיקה רבו איתו: "אין לי מה להגיד על הידיעות כאילו ליאו מסי וג'רארד פיקה ביקשו ממני הסברים להפסד אחרי המשחק כי לא היה דבר כזה".

רבים טוענים שהאשמה בהדחה מהאלופות היא רק על ואלוורדה, שאמר: "כאשר אתה חותם בקבוצה כמו ברצלונה אתה יודע שאתה צריך להביא את הסחורה. לא בגדתי בסטייל המשחק של בארסה ברומא. ההדחה נגד רומא היא לא הרגע הכי גרוע בקריירה שלי, אבל זה רגע גרוע. ועדיין, כולנו ביחד בזה".

המאמן הזהיר שזה רגע קשה ומסובך בעונה. "יש לנו הרבה דברים להשיג עדיין. אליפות, גביע. אנחנו צריכים לחשוב על המשימה הבאה". על הסיבות לכישלון באלופות אמר: "זה מפעל הרבה יותר קשה כי בליגה אתה משחק בקביעות ובאלופות אתה לא יכול להחליק אפילו פעם אחת".

ואלוורדה עם פיקה.
ואלוורדה עם פיקה. "אין לי מה להגיד על השמועות האלה" (AFP)

ולנסיה העפילה למקום השלישי בליגה והורידה את ריאל מדריד לרביעי עם הניצחון 0:1 על אספניול בתוספת התיקו 1:1 של ריאל מדריד נגד אתלטיקו. ואלוורדה התלוצץ שיש לו שוב יריב איטלקי מסוכן, חלוץ ולנסיה סימונה זאזא שכבש כבר 12 שערים העונה. "הוא פיזי וחזק". איבן ראקיטיץ' שעבר ניתוח באצבעו ייעדר מהסגל. פיליפה קוטיניו חוזר לסגל לאחר שלא היה יכול לשחק באלופות. ירי מינה ואלייש וידאל לא נכללים בסגל.

מאמן ולנסיה מרסליניו אמר: "מצפה לנו משחק קשה מאוד כי קשה מאוד לזכור מתי ברצלונה הפסידה שני משחקים ברציפות. ננסה לעשות זאת".

שחקני ולנסיה.
שחקני ולנסיה. "קשה לזכור מתי בארסה הפסידה פעמיים ברצף" (טוויטר)

משחקים נוספים: סביליה – ויאריאל (14:00), לאס פלמאס – סוסיאדד (19:30), לגאנס – סלטה ויגו (19:30), בילבאו – לה קורוניה (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי