1:2 לריאל מדריד במלאגה, טורס כבש את שערו המאה בניצחון אתלטיקו

איסקו
איסקו | AFP

איסקו כבש ובישל לקאסמירו בניצחון על נועלת הטבלה, רולאן רק צימק בשניות הסיום. חלוץ הקולצ'ונרוס עם ציון דרך מרשים ב-0:3 על לבאנטה, גם קוראה וגריזמן כבשו וצימקו את הפער מברצלונה ל-11 נקודות

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)
המחזור ה-32 בליגה הספרדית הסתיים היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ניצחונותיהן של קבוצות העיר מדריד – ריאל ניצחה 1:2 את נועלת הטבלה מלאגה, אתלטיקו מדריד הביסה את לבאנטה 0:3 ושמרה על הפער המבטיח במקום השני. במשחק המוקדם ניצחה דפורטיבו אלאבס 0:1 בחוץ את אייבר.


מלאגה – ריאל מדריד 2:1
גם ללא מרסלו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו, הבלאנקוס לא התקשו לנצח את נועלת הטבלה שצפויה לרדת לליגת המשנה ולחלוף על פני ולנסיה בדרך למקום השלישי, כשלזכותם 67 נקודות – שתיים יותר מאשר לעטלפים, ארבע פחות מהיריבה העירונית אתלטיקו שבמקום השני. מלאגה עם 17 נקודות בלבד, רחוקה 14 הפרש מלבאנטה שמעל לקו האדום.


איסקו זכה לחולצת ההרכב והחזיר לזינדין זידאן עם שער ובישול ב-72 דקות. הוא היה הראשון להרעיד את הרשת כעבור 29 דקות מהפתיחה, בדקה ה-63 הוא גם בישל לקאסמירו את השני. עמוק בתוספת הזמן, שניות לפני שריקת הסיום, ניצל דייגו רולאן טעות קשה של חסוס ואייחו הצעיר וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לריאל מדריד.



קאסמירו מודה לאיסקו על הבישול (AFP)


אתלטיקו מדריד – לבאנטה 0:3

קבוצתו של דייגו סימואנה רשמה ניצחון בית עשירי ברציפות בכל המסגרות, צימקה את הפער מברצלונה הראשונה ל-11 נקודות כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה ושמרה על רשת נקייה בפעם ה-20 העונה בליגה. המפסידה נותרה במקום ה-17 כשחמש נקודות בלבד מפרידות בינה לבין דפורטיבו לה קורוניה שנמצאת מתחת לקו האדום.


בדקה ה-33 אתלטיקו עלתה על לוח התוצאות. ויטולו פרץ לעומק ומצא את קוראה שעבר שני שחקנים ובעט מדויק לפינה. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה גריזמן נעץ את השני. וראסליקו העביר כדור רוחב והחלוץ הצרפתי שחרר בנגיעה אחת פצצה לחיבורים. בדקה ה-58 פרננדו טורס החליף את גריזמן וכעבור 19 דקות הוא מצא את הרשת. 'אל ניניו' קיבל כדור רוחב מקוראה והמשיך בנגיעה לרשת עם שער הליגה ה-100 שלו במדי הקבוצה בה גדל. 0:3 חלק בסיום.

 

⏱ 91' | 3-0 | ⚪ ¡FINAAAAAAL! ¡Victoria en el Día del Niño!
#AtletiLevante#AúpaAtletipic.twitter.com/jMnCU5p1E2

— Atlético de Madrid (@Atleti) 15 באפריל 2018


אייבר – דפורטיבו אלאבס 1:0
ג'ון גידטי כבש בדקה החמישית את השער היחיד במשחק וסידר לאלאבס ניצחון שני ברציפות, משחק שלישי ברציפות ללא הפסד וניצחון חוץ ראשון אחרי ארבעה משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון. בזכות שלוש הנקודות הראשונות אי פעם שהשיגה בדרבי הקטן של חבל הבאסקים בליגה הבכירה הקבוצה של אבלרדו רחוקה כבר 12 נקודות מהקו האדום. המקומיים שפתחו את העונה בצורה טובה, סופרים כבר משחק שישי ברציפות ללא ניצחון.


תוצאה נוספת
חטאפה – אספניול 0:1

לחטאפה: דמיאן סוארס (53), מתייה פלאמיני הורחק (61)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי