דיווחים בספרד: קרויף יעבוד מעל פרננדס בברצלונה

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי מכבי תל אביב מתקרב לאלופת ספרד הנכנסת כשככל הנראה ההולנדי יעבוד מעל המנהל המקצועי ובשיתוף פעולה איתו ולא יחליף אותו: "ג'ורדי עשה בישראל דוקטורט"

(גודל טקסט)

 בספרד דווח ביממה האחרונה כי ג'ורדי קרויף עדיין לא החליט אם להיענות להצעה של ברצלונה להגיע למועדון וביקש עוד כמה ימים כדי להגיע להחלטה. לפי הדיווחים הוא יחליט בימים הקרובים אם להיענות להצעת הנשיא ג'וזפ ברתומאו להגיע לקבוצה בתפקיד חדש שיווצר למעשה עבורו, בסגנון המנג'ר האנגלי. הוא לא יהיה המאמן, אבל יהיה אחראי מלמעלה על כל מדיניות הרכש של ברצלונה.

מי שחשב שקרויף יגיע במקומו של המנהל המקצועי הנוכחי רוברטו פרננדס טועה וקרויף אמור להיות מעליו ובשיתוף פעולה. בספרד הדגישו שהיחסים בין קרויף לנשיא בארסה חמים מאוד בגלל שההולנדי הוא הנשיא של "קרן קרויף" ובשנה האחרונה היחסים בין בארסה למשפחת קרויף התהדקו מאוד.

הנשיא יראה בבואו של ג'ורדי סגירת מעגל אחרי מותו של אביו יוהאן. בספרד הוזכר שג'ורדי דחה בקיץ האחרון הצעה של אברטון להיות המנג'ר הספורטיבי שלה מכיוון שרצה לאמן במכבי תל אביב. בעיתונות נכתב שקרויף התייחס לקריירה שלו במלטה, קפריסין וישראל כעבודה בג'ונגל ובמכבי תל אביב הוא עשה תואר "דוקטורט". ברצלונה מוכנה לתת לו אוטונומיה מוחלטת כדי שיפעל לטובת המועדון.

קרויף עם ברתומיאו. הנשיא מעריך מאוד את ההולנדי (גטי אימג'ס)
קרויף עם ברתומיאו. הנשיא מעריך מאוד את ההולנדי (גטי אימג'ס)

בטור שנכתב על ידי ז'ואן פוקי נאמר שעוד סיבה שברצלונה מביאה את ג'ורדי קרויף היא בגלל שהיא צריכה אדם עם מחשבה ופעולה עצמאית ולא שתשלוט בו מרחוק ולא כאיזה מוצג יפה במוזיאון שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי