דיווח: ריאל מדריד תקשיב להצעות על קארים בנזמה

קארים בנזמה
קארים בנזמה | AFP

לפי העיתונאי הבכיר אדוארדו אינדה, בהנהלת הבלאנקוס נחושים להיפרד מהחלוץ שניצב במקום ה-43 בטבלת מלך השערים, כשרק זידאן עשוי לטרפד את המהלך. המאמן על שערוריית הפנדל: "תמיד היה אנטי נגד המועדון שלנו"

(גודל טקסט)

האם אנחנו לקראת סוף עידן קארים בנזמה בריאל מדריד? העיתונאי ועורך OK דיאריו, אודארדו אינדה, גילה בתוכנית הטלוויזיה הפופולארית "אל צ'ירינגיטו" שריאל מדריד תסכים לשמוע בקיץ הקרוב הצעות על החלוץ, שחווה עונה רעה במיוחד במדים הלבנים וכבש עד כה תשעה שערים בלבד בכל המסגרות, חמישה מהם בליגה. לפי אינדה, זידאן רוצה דווקא תומך בהשארתו של בן ארצו, אך בהנהלה מתנגדים ומביאים כטיעון את העובדה שהוא ניצב במקום ה-43 בלבד בטבלת ה"פיצ'יצ'י", מלך השערים של הליגה הספרדית.

מגובים בסטטיסטיקה העגומה ובחוסר אמונה בכך שהצרפתי יצליח להציג יכולת טובה יותר בעתיד הקרוב, בהנהלת הבלאנקוס החליטו לשמוע הצעות עבור בנזמה בקיץ, כשגורם נוסף להחלטה הוא גילו של החלוץ, שיהיה בן 31 בעונה הבאה. במועדון מחפשים חלוץ צעיר ופורה יותר בדמות מאורו איקרדי או הארי קיין, דבר שידחוק את הצרפתי לעמדת החלוץ המחליף, דבר אליו מתנגדים בהנהלה בעקבות שכרו הגבוה. גורם נוסף ממנו אי אפשר להתעלם הוא הקהל בסנטיאגו ברנבאו, שאיבד מזמן את הסבלנות כלפי בנזמה והבהיר שנמאס לו לראות אותו כחלוץ פותח.

עם זאת, זידאן הוא עדיין התומך הכי גדול בבנזמה והבהיר מספר פעמים שבן טיפוחיו חיוני במיוחד לשיטה של הקבוצה. לכן קשה להאמין שהמאמן יסכים לראות את בנזמה הולך, ובמסדרונות המועדון מילה של זיזו נחשבת לקדושה. כך שאם זידאן יעמוד על כך שהחלוץ הוא חלק הכרחי מסגל הקבוצה לעונה הבאה, ראשי המועדון עשויים להתפשר.

בתוך, קיים קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק של ריאל מדריד מחר (רביעי, 22:30) נגד אתלטיק בילבאו באצטדיון סנטיאגו ברנבאו. המאמן הצרפתי נשאל הרבה מאוד שאלות, רובן לא על המשחק עצמו, שלא אמור לקבוע יותר מדי עבור האלופה היוצאת. כריסטיאנו רונאלדו ולוקה מודריץ' שקיבלו מנוחה מול מלאגה. הבאסקים מצידם, שהפסידו 3:2 לדפורטיבו לה קורוניה, מגיעים מהמקום ה-13 ב"לה ליגה", במרחק 13 נקודות מהקו האדום.


זידאן ובנזמה. המאמן יעצור את הפרידה המתקרבת? (Gettyimages)

בריאל מדריד חושבים בעיקר על חצי גמר ליגת האלופות, אך זידאן התייחס למשחק הקרוב: "הכי חשוב להשיג את המקום השני ולשחק טוב. המיקום של בילבאו בטבלה לא ראוי לה. היא היתה צריכה להיות במקום גבוה יותר. זו קבוצה טובה. הם יבואו לנסות להוציא נקודות וזה מדאיג אותי".

על שערוריית הפנדל נגד יובה וההשתלחות התקשורית: "תמיד היה אנטי נגד ריאל מדריד, אבל עכשיו זה הפוך. כל יום יום יש לנו יותר תומכים וזה הולך ומתגבר. זה המועדון עם הכי הרבה אוהדים בעולם וזה הולך וגדל".

התלונה לאופ"א כלפי ריאל מדריד שהיא קונה שופטים: "כבר דיברנו על זה. אם זה ישפיע על השיפוט נגד באיירן? ננסה לעשות את העבודה שלנו ושהשופט שיעשה את עבודתו. אני לא כאן כדי להגן על ריאל מדריד מפני הביקורות מהמשחק נגד יובנטוס".


האפשרות שאוהדי בילבאו ישרקו בוז להימנון
: "אני לא מי שצריך להחליט אם להפסיק את המשחק באותו רגע. יש אנשים שאחראיים על זה. מה שמעניין אותי זה מה נעשה בכר הדשא, כל השאר לא ענייני".


זידאן. "אנחנו נעשה את העבודה שלנו, השופט את שלו" (ריאל מדריד, רשמי)

אם הוא מתחרט שלא החתים את שוער בילבאו, קפה: "באותו הזמן לא היינו צריכים שוער. יש לנו שלושה ואנחנו מרוצים מהם. על העתיד נדבר בסיום העונה".

גארת' בייל וקארים בנזמה שנראים עצובים: "אנחנו ביחד בפרויקט הזה ובאותה קבוצה וזקוקים לכל השחקנים. הם לא נראים לי עצובים. הם מתאמנים. ברור ששניהם היו רוצים לכבוש יותר שערים, אבל מלבד זאת הם עובדים יפה מאוד. הם שחקנים טובים וצריך להעריך אותם. יש רגעים טובים ורעים לכל שחקן. בנזמה מביא שטף למשחק של ריאל מדריד. אנחנו יודעים מה האיכויות שלו".

הפציעה של ארתורו וידאל: "הוא שחקן חשוב, אבל זאת בעיה של באיירן. הפציעה שלו לא משנה דבר כי באיירן זו באיירן. יש להם סגל רחב ויהיה מי שיחליף אותו".

בתוך כך, העיתון "ספורט" פרסם שריאל מדריד מודעת ליחסים הרעים בין ז'וזה מוריניו לפול פוגבה והבלנקוס יהיו מוכנים לרכוש אותו ב-100 מיליון יורו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי