ברצלונה בהרכב משני סיימה בתיקו 2:2 עם סלטה ויגו

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | AFP

הכוכבים של ואלוורדה נחו לקראת גמר הגביע בשבת, מסי רק נכנס בדקה ה-60, והמוליכה התקשתה בבלאיידוס. גם סרג'י רוברטו עלה מהספסל והורחק. סביליה, יריבתה בגמר, מעדה בלה קורוניה, ניצחון לוויאריאל

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה הספרדית נפתח הערב (שלישי) כשבמשחק הראשון מסע ההיחלצות המרשים של לה קורוניה תחת קלרנס סידורף נעצר עם 0:0 בבית מול סביליה ולאחר מכן הייתה זו ברצלונה ששוב לא הצליחה לנצח את סלטה ויגו ובהרכב חסר למדי סיימה מולה ב-2:2 בבלאיידוס, בדיוק כפי שהתרחש בקאמפ נואו בסיבוב הראשון. במשחק המאוחר ניצחה ויאריאל 1:2 את לגאנס.

סלטה ויגו – ברצלונה 2:2
עם הרכב משני ועם הפנים לגמר הגביע בשבת, ברצלונה התקשתה מול סלטה ויגו הבינונית שכבר גמרה את העונה מזמן. עוסמאן דמבלה כבש מהאוויר את שער הליגה הראשון שלו במדי בארסה בדקה ה-36, אבל המארחת השוותה בניגוד למהלך המשחק משער של ג'וני דקה לפני סיום המחצית. פאקו אלקסאר החזיר את היתרון לקטאלונים (64), אבל סרג'י רוברטו, עשר דקות לאחר שנכנס כמחליף יחד עם מסי, משך בחולצה של יאגו אספס, קיבל כרטיס אדום ולמזלו לא ייעדר מהגביע בשבת.

בעשרה שחקנים, וכאמור עם מסי שנכנס בדקה ה-60 במקום קוטיניו, בארסה לא הצליחה לשלוט ואספס נגח פנימה את השוויון בדקה ה-82 לאחר הגבהה של אמרה מור. ברצלונה נותרה בלי ניצחון על סלטה ויגו בליגה העונה, כיוון שהמשחק בסיבוב הקודם הסתיים גם הוא ב-2:2.


יאגו אספס חוגג על חשבון ברצלונה (AFP)

לה קורוניה – סביליה 0:0
46 איומים לשער ו-13 בעיטות למסגרת ראו 22,046 באי הריאזור והרשת לא זזה אפילו פעם אחת. המארחת צברה שש נקודות עד למשחק הערב וגם הבקיעה שישה שערים, כך שצריך לתת קרדיט להגנה האנדלוסית. מנגד מחולייה התקפית המורכבת משמות כמו חסוס נאבאס, נוליטו, לואיס מוריאל וקרלוס פרננדס ניתן לצפות ליותר. פלא שסביליה בלי ניצחון בשמונה משחקים בכל המסגרות ושישה בליגה?

גם הגליסיאנים וגם האנדלוסים יצאו מאוכזבים. המארחים נותרו במרחק של ארבע נקודות (27 מול 31) מחוף המבטחים (המקום ה-17) בו נמצאת לבאנטה, האורחים במקום השביעי עם 48 נקודות, שלוש הפרש מוויאריאל השישית וארבע יותר מאשר לסלטה ויגו וג'ירונה (שטרם שיחקה המחזור כמובן).

ויאריאל – לגאנס 1:2
הצוללת הצהובה עצרה רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון והשיגה שלוש נקודות יקרות בביתה בקרב על הליגה האירופית. ויקטור רואיז כבש ראשון (42), קרלוס באקה הכפיל את היתרון (55) ושער מצמק של דרקו ברשאנץ (82) כבר לא שינה יתר על המידה. ויאריאל בזכות הניצחון עם 51 נקודות בתום 33 משחקים, רק נקודה מבטיס החמישית ולזכותה שלוש נקודות יותר מלסביליה השביעית. לגאנס לעומתה עם 39 נקודות, יכולה להידרדר מהמקום ה-14, אך עדיין עם יתרון מבטיח של 12 נקודות מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי