"כריסטיאנו רונאלדו השחקן הטוב ביותר בכדורגל העולמי"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

בריאל מדריד מחמיאים לכוכב ששוב הציל אותם עם שער עם העקב ב-1:1 מול אתלטיקו בילבאו. זידאן התייחס לסוגיית קפה, שהצטיין אצל הבאסקים: "ברור לי שהוא מאוד מוכשר, אבל לא היינו זקוקים לשוער באמצע העונה"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו הציל אמש (רביעי) פעם נוספת את ריאל מדריד שסיימה ב-1:1 מול בילבאו במחזור אמצע השבוע בליגה הספרדית. שוער בילבאו קפה שהיה אמור לעבור לבלאנקוס היה גיבור המשחק, אבל גם הוא נכנע לשער השוויון של הפנומן הפורטוגלי עם העקב שלוש דקות לסיום. זה היה משחק 12 ברציפות בו רונאלדו מוצא את הרשת. 22 שערים כבש ברצף הזה והשווה את שיאו האישי.


"הוא השחקן הכי טוב בעולם ויש לי אמון מלא בו", השתפך מרסלו. "אני בטוח שהוא יכבוש עוד שערים וישבור את שיאו. נתנו הכל על המגרש, אבל השער שלהם הקשה עלינו. לא נאבד את הביטחון בגלל משחק אחד לקראת המשחק באלופות. עשינו הכל לנצח, אבל הם כבשו והתחפרו".


זינדין זידאן התייחס לשאלת השוער קפה שהצטיין עם תשע הדיפות: "ברור לי שהוא מאוד מוכשר, אבל לא היינו זקוקים לשוער נוסף באמצע העונה. אני לא מצטער שלא החתמתי אותו. אין לי הרגשה כזאת. אני לא עושה שינויים באמצע העונה ואני חושב רק על ליגת האלופות כרגע". על המשחק מול באיירן מינכן שבוע הוסיף המאמן הצרפתי: "אנחנו לא מכינים אימונים מיוחדים. יותר חשוב שננוח כי אנחנו לקראת סיום העונה והשחקנים עייפים".


מה שברור הוא שזיזו כנראה כבר לא בונה יותר על גארת' בייל שנכנס מחליף רק ל-20 דקות אחרונות, אבל המאמן הכחיש שיש בעיות בינו לבין הוולשי: "אין לי שום בעיה אישית איתו. הוא אחד מ-25 שחקנים בסגל. הוא לא פתח ויש שחקנים אחרים שמשחקים גם טוב. לא משנה מה תשאלו התשובה שלי לא תשתנה. אין לי גם מה לומר על קארים בנזמה שהוחלף על ידי בייל. הוא מנסה לכבוש והוא ימשיך לנסות. הדבר היחיד שאני מייעץ לו זה לא לשמוע למה שהמדיה אומרת או כותבת עליו".


9 – Kepa Arrizabalaga made nine saves against Real Madrid, his highest ever tally in a single La Liga game. Roar. pic.twitter.com/0jmk8BvylY

— OptaJose (@OptaJose) April 18, 2018

לוקאס ואסקס לא הסתיר את האמת: "רוב הזמן שלטנו במשחק. המשחק במינכן הכביד עלינו. הוא בראש שלנו כל הזמן. אנחנו רוצים לנצח שם".


קפה אמר בסיום: "רציתי לשחק בברנבאו. השער של רונאלדו? הייתה ערבוביה והיו הרבה שחקנים ורונאלדו נזקק לנגיעה כדי לכבוש. אני מאושר שיכולנו להוציא תוצאה טובה. שיחקנו משחק קומפקטי. בהתחלה פחדנו מהם, אבל אחר כך השתחררנו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי