ריאל מדריד מצפה שניימאר ישיג את השחרור מפאריס

ניימאר
ניימאר | AFP

הבלאנקוס, שלא מעוניינים להיכנס למלחמה מול אלופת צרפת, גלגלו את הכדור למגרש של הברזילאי שנחוש לזכות בכדור הזהב ולהפוך לשחקן הטוב בעולם. וגם: התקרית בין רונאלדו לבייל בחדר ההלבשה

(גודל טקסט)

לא משעמם בריאל מדריד. בספרד פורסמה הבוקר (שישי) כתבה ענקית על הסיטואציה המורכבת בה נמצא ניימאר. מתחת לפני השטח יש רחשים שניימאר רוצה לעזוב, אך מנגד נטען שהוא יישאר בוודאות בפאריס סן ז'רמן גם בעונה הבאה. הבלאנקוס, נכון לרגע זה, לא מעוניינים להילחם באלופת צרפת והם לא מתכוונים לשכנע אותם למכור את הכוכב הברזילאי.

על פי הדיווח, ריאל מדריד גלגלה את הכדור למגרש של ניימאר והיא מצפה שהוא ואביו יעשו את העבודה כי היא אינה מעוניינת לקלקל את מערכת היחסים עם פ.ס.ז'. ניימאר, כידוע, לא מחזיק בסעיף שחרור ובמדריד מודעים לכך שהשחקן מעוניין להצטרף ומאמינים שהוא יעשה את העבודה עבורם. הרצון של הברזילאי לזכות בליגת האלופות ובכדור הזהב הוא מה שמושך אותו להצטרף ליריבה המרה של ברצלונה.

בנושא אחר, העיתון "אס" מדווח שזידאן כועס על בייל ושמערכת היחסים בין השניים היא לא מה שהייתה בעבר. מעמדו של אקס טוטנהאם הולך ומתערער. המאמן הצרפתי יצא נגד הגישה של כוכב נבחרת וויילס וטען שהוא אדיש. גם כריסטיאנו רונאלדו דרש ממנו להיות מחויב יותר במהלך ההפסד ליובנטוס בגומלין רבע גמר ליגת האלופות. בייל, כזכור, לא עלה למחצית השנייה ועל פי הדיווחים בספרד הוא לא צפוי להיות בהרכב של הבלאנקוס מול באיירן מינכן.

"כשרונאלדו כבש את המספרת המרהיבה נגד יובנטוס בייל נראה אדיש ולא חגג בטירוף כמו יתר חבריו", נכתב בספרד. לאחר מכן הוא לא נסע למשחק מול מלאגה ולא פתח גם נגד בילבאו. לפי העיתון זיזו כועס על כך שהוא כבר לא מחויב לקבוצה כמו בעבר והמשחק האחרון נגד יובה היה הצ'אנס האחרון שלו לשוב להיות שחקן הרכב. רונאלדו פנה לבייל בחדר ההלבשה ודרש ממנו להיות יותר אגרסיבי. הפורטוגלי חשש מהדחה ועל פי הדיווחים בייל לא ענה לו והגיב בחיוך שהעיד על כך שהוא לא לקח את הדברים ברצינות. זידאן, שעמד בצד והיה עד לסיטואציה, הורה ללוקאס ואסקס להתכונן לעלות למחצית השנייה על חשבונו.


בדרך החוצה? בייל בימים יפים יותר עם רונאלדו (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי