ולנסיה המשיכה לאבד גובה עם 1:1 מול סלטה ויגו, 0:1 יקר לחטאפה

ולנסיה נגד סלטה ויגו
ולנסיה נגד סלטה ויגו | AFP

העטלפים לא הצליחו לנצח גם את הקבוצה ממרכז הטבלה. מינה כבש ראשון (59), גומס השווה למארחת (63). אוליברה כבש נגד אייבר בדקה ה-23 והעניק לחטאפה ניצחון שלישי ברציפות, הכרטיס לליגה האירופית פתאום בהישג יד

קבוצות: אייבר חטאפה
(גודל טקסט)
אחרי שדפורטיבו לה קורוניה סיימה אמש (שישי) ב-0:0 מאכזב עם לגאנס, המחזור ה-24 בליגה הספרדית נמשך היום עם שני משחקים נוספים. במפגש המוקדם חטאפה גברה על אייבר 0:1 והתקרבה למקום שמוביל הסיום העונה לליגה האירופית. מאוחר יותר, סיימה ולנסיה בתיקו 1:1 מאכזב במשחק חוץ נגד סלטה ויגו, והיא עלולה לאבד את מקומה בין ארבעת הראשונות.


אייבר – חטאפה 1:0
שער בדקה ה-23 סידר לחטאפה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ואפשרות להשיג את הכרטיס לאירופה. פג'אר הרים כדור מדוד מימין, אוליברה התרומם גבוה מעל כולם ונגח בצורה נפלאה לפינה הרחוקה של דמטירוביץ'. 0:1 חשוב בסיום. המנצחת טיפסה באופן זמני למקום השביעי על חשבונה של סביליה, כשרק שלוש נקודות מפרידות בינה לבין ויאריאל שניצבת במקום שמוביל בסיום העונה לליגה האירופית. המפסידה נותרה במקום ה-12 והיא למעשה סיימה את העונה.


Lo está intentando el Eibar, que busca el empate. Min 55, 0-1 #EibarGetafepic.twitter.com/cUPKiTf8Uu

— SD Eibar (@SDEibar) April 21, 2018


סלטה ויגו – ולנסיה 1:1
העטלפים ממשיכים בתקופה הלא טובה ואחרי ההפסדים לברצלונה ולחטאפה, הגיע המשחק הזה מול סלטה ויגו ממרכז הטבלה. ולנסיה דווקא עלתה ליתרון בדקה ה-59, כאשר סנטי מינה כבש מהאוויר לאחר בישול נהדר של גונסאלו גדש, אבל המארחת הגיבה מהר ומקסימיליאנו גומס התרומם היטב לנגוח פנימה את הבעיטה החופשית של דניאל וואס בדקה ה-63. ולנסיה, שעד תחילת אפריל היתה בדרך להבטיח את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, אמנם עדיין במקום הרביעי אבל אם בטיס תנצח מחר את אתלטיקו הפער יהיה שמונה נקודות בלבד, ארבעה מחזורים לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי