לא עשו יונייטד: 0:0 לאתלטיקו, ברצלונה לא נאלצה לחגוג בלי לשחק

שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים
שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים | AFP

אובלק מנע מבטיס ניצחון בוונדה והותיר למסי וחבריו לחגוג אליפות על הכר הדשא, אבל הקולצ'ונרוס לא נראים מוכנים לארסנל. לאס פלמאס ירדה, אספניול נשארה, מלאגה הפתיעה את סוסיאדד

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד  לא עשתה "מנצ'סטר יונייטד" ולא ביאסה את אוהדי ברצלונה עם חגיגות אליפות מול מכשירי הטלוויזיה. הפסד של הקולצ'ונרוס בבית לבטיס היה מכתיר את בארסה כבר הערב (ראשון) מבלי לשחק, אבל ספק עם דייגו סימאונה יכול להיות מרוצה ה-0:0 שהושג ובעיקר מאיך שהקבוצה שלו נראתה.


עוד שלושה משחקים נערכו היום במסגרת המחזור ה-34 בליגה הספרדית לאס פלמאס הובסה 4:0 בבית ע"י אלאבס וירדה לליגה השנייה, אספניול גברה בחוץ 0:2 על ג'ירונה ונשארה בליגה. ואילו מלאגה, שכבר ירדה, גברה 0:2 על סוסיאדד, אותה קבוצה שהכניעה במחזור הקודם 0:3 את אתלטיקו.



אתלטיקו – בטיס 0:0
נכון שהליגה נגמרה עבור הבחורים של דייגו סימאונה ועדיין: שני משחקים ללא ניצחון וללא שער, זה לא מצטייר כמי שמוכן לצמד משחקי חצאי גמר הליגה האירופית נגד ארסנל. האורחים לא רק שלטו בקצב, את זה הקולצ'ונרוס נתנו ליריבה לעשות גם בתקופות יותר טובות, אלא גם סיכנו הרבה יותר את השער ורק נתקלו ב(עוד) יכולת מופלאה של יאן אובלק. האנדלוסים ראו את הרצף של שישה ניצחונות רצופים נעצר.


100% – Jan Oblak has saved the last 17 shots on target he has faced for Atletico at Wanda Metropolitano in all competitions. Barrier. pic.twitter.com/czwncdlq6q

— OptaJose (@OptaJose) April 22, 2018


ג'ירונה – אספניול 2:0

אפקט החלפת המאמן (והמנהל המקצועי) עזר, לפחות זמנית. לאחר עזיבתו של קיקה סאנצ'ס פלורס ועם דויד גאייגו כמאמן זמני על הקווים, אספניול השיגה ניצחון בדרבי הקטן של קטלוניה אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון וללא שערים והתרחקה מעט מהקו האדום. ג'רארד מורנו כבש פעמיים (43 ו-55) ונתן מכה לחלומות האירופאים של המקומיים.


לאס פלמאס – אלאבס 4:0

מוניר כבש פעמיים (51 ו-73), אלאברו מרדאן הוסיף (79) ובתוך תוספת הזמן נעץ רובן סוברינו את המסמר האחרון. אלאבס בזכות הניצחון הבטיחה רשמית את הישארותה ב"לה ליגה", מכיוון שהורידה את לאס פלמאס רשמית בחזרה לליגת המשנה. המארחים עם 21 נקודות בלבד אחרי 34 משחקים, במרחק 13 הפרש מבלאנטה אותה כבר לא תוכל לעקוף. הקרב על ההישרדות כעת הוא בין דפורטיבו לה קורוניה (28 נק') ללבאנטה (34 נק' ומשחק חסר, מחר בבילבאו). 

#LasPalmasAlavés | FINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL. ¡Seremos equipo de primera división la próxima temporada!#GoazenGloriosopic.twitter.com/x6YmaI1kFY

— Deportivo Alavés (@Alaves) April 22, 2018

מלאגה – ריאל סוסיאדד 0:2
דווקא אחרי שירדה רשמית לליגה השנייה, מלאגה קטעה רצף של שלושה הפסדים וניצחה בביתה את ריאל סוסיאדד, שבמחזור שעבר התפוצצה עם 0:3 ביתי על אתלטיקו מדריד ונעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. מלאגה עדיין עמוק במקום האחרון וכבר לא תוכל להינצל, סוסיאדד מנגד נותרה במקום ה-11 עם 43 נקודות. אדריאן כבש ראשון בדקה ה-11, יוסף א-נסירי הכפיל בדקה ה-35.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי