ראמוס: "המשחק מול באיירן בא בתזמון מצוין". סלאח יגיע?

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

קפטן ריאל מדריד על המשחק מול הבווארים בליגת האלופות: "עדיף לפגוש אותם בחצי הגמר מאשר בגמר". היינקס: "ההבדל בין הקבוצות יותר פסיכולוגי ממקצועי". מאמצים להכשיר את נאצ'ו. פאוליניו מועמד, המצרי מחוזר

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תתארח ביום רביעי אצל באיירן מינכן במסגרת חצי גמר ליגת האלופות, במשחק שלדעת רבים יכול היה בקלות להיות הגמר. קפאן אלופת אירופה, סרחיו ראמוס, הצהיר: "אנחנו מגיעים למשחק בתזמון מצוין מבחינת היכולת של הקבוצה ורוצים להגיע שוב לגמר כדי שתהיה לנו הזדמנות לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות. אולי הוגרלנו מול הקבוצה החזקה ביותר, אבל עדיף להיפגש איתה בחצי הגמר מאשר בגמר. יש לנו את הקבוצה והשחקנים המתאימים כדי להתגבר על היריבה שמכירה אותנו מצוין ואנחנו אותם".

הבלאנקוס היו אמורים לפגוש את סביליה במסגרת הליגה הספרדית, אך המשחק נדחה בעקבות ההשתתפות של האנדלוסים בגמר הגביע הספרדי. ריאל מדריד ששיחקה לאחרונה ביום רביעי נגד אתלטיק בילבאו, תגיע למשחק אחיר שבוע מנוחה לעומת הבווארים, ששיחקו אתמול מול האנובר וניצחו 0:3. באלופת אירופה עושים הכל כדי להכשיר את נאצ'ו למשחק באליאנץ ארנה. הבלם עדיין לא התאמן עם שאר הקבוצה, אבל צפוי להיות כשיר למשחק גם אם לא יפתח.

באיירן עלתה בהרכב משני מול האנובר ויופ היינקס נתן מנוחה לשישה שחקני הרכב. המאמן הוותיק, שזכה בעבר עם שתי הקבוצות בליגת האלופות, אמר לאחר המשחק: "אני לא מודאג מכך שלריאל מדריד הייתה יותר מנוחה. לפעמים זה מזיק יותר מאשר מועיל ולפעמים ההיפך. השחקנים שלנו מספיק מקצועיים והם יתאוששו עד יום רביעי. לדעתי ההבדל הגדול בין הקבוצות הוא פסיכולוגי ופחות מקצועי והשחקנים שלנו כבר ממוקדים אך ורק במשחק הזה. אנחנו כבר רגילים לשחק כל שלושה ימים העונה".


נאצ'ו. יהיה כשיר למשחק במינכן? (ריאל מדריד, רשמי)

במקביל, בתקשורת העולמית לא מפסיקים לעסוק בקיץ שצפוי לריאל מדריד בגזרת חלון ההעברות. "דיילי סטאר" פרסם שכוכבה הלוהט של ליברפול, מוחמד סלאח, רוצה מאוד לעבור לבירת ספרד בקיץ, למרות שכבר אמר בעבר שטוב לו בליברפול ובאנפילד. לפי הדיווח, האדומים לא ירצו למכור אותו גם אם מדובר בסכום עתק, אבל ישקלו לעשות זאת רק אם יזכו בליגת האלופות. במקרה כזה, במועדון מאמינים שכוכבים גדולים ירצו לנחות באנפילד ולכן יהיו מוכנים לשקול את מכירתו של המצרי תמורת הצעה גבוהה מספיק.

בדיווח נוסף פורסם שריאל מדריד היא אחת הקבוצות שמתעניינות בחלוץ ואשקו דה גאמה, פאוליניו. הכישרון הברזילאי בן ה-18 נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בארצו וגם מנצ'סטר סיטי, פאריס סן ז'רמן, באיירן מינכן וברצלונה הביעו בו עניין. באלופת אירופה רוצים להמשיך את פרויקט הרכש של השחקנים הצעירים ולצרף שחקן שיכול בעתיד להיות כוכב גדול. "גלובו אספורטה" הברזילאי פרסם שמחירו עשוי להיות 30 מיליון יורו. 


סלאח. זכייה בליגת האלופות תסלול את הדרך למדריד? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי