היום שאחרי אינייסטה: ליאו מסי ימונה לקפטן ברצלונה

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

בקטלוניה כבר עוסקים בעזיבתו הצפויה של הקשר הוותיק לסין, "הפרעוש" צפוי למלא את מקומו ולהפוך לקפטן הקבוע של הבלאוגרנה. במועדון עשויים לוותר על צירוף ארתור לנוכח נתוניו הפיזיים

(גודל טקסט)
ברצלונה נערכת לעזיבת אנדרס אינייסטה לסין ולפי הפרסום של "ספורט" הקטלוני מי שיחליף אותו כקפטן של הקבוצה הוא ליאו מסי – בחירה טבעית וטובה לאור העובדה שמי שנחשב לדעת רבים לשחקן הטוב בעולם הוא גם אחת הדמויות הדומיננטיות בחדר ההלבשה של הבלאוגרנה.


לפי אותה ידיעה, סרחיו בוסקטס יהיה הקפטן השני של הקבוצה ולשני התפקידים הנוספים של קפטנים מועמדים ג'רארד פיקה, מארק אנדרה טר שטגן, לואיס סוארס ולא אחר מאשר סרג'י רוברטו, שחקן הבית ובעלה לעתיד של קורל סימנוביץ'. יש לציין שמסי כבר עונד את סרט הקפטן במשחקים רבים העונה, אך הוא לא נחשב לקפטן הראשון.


מסי היה מועמד לתפקיד הקפטן מהרגע הראשון בו החל לשחק בברצלונה לפני 14 שנה (בספטמבר 2004) וזה היה רק עניין של זמן עד שיקבל רשמית את הסרט, נכתב בנוסף בידיעה. הוא לא רק שבר את כל השיאים בבארסה וזכה בכל התארים האפשריים, אלא היורש הטבעי של המורשת שהשאירו הקפטנים הקודמים קרלס פויול, צ'אבי ועכשיו אינייסטה. בקיץ האחרון מסי דורג במקום השני, אחרי אינייסטה, כשהשחקנים נשאלו את מי הם רוצים לראות כקפטן הקבוצה.

️ 'CAPTAIN MESSI"

Messi will take over as Barcelona captain for Iniesta when he leaves for China. Piqué, Ter Stegen, Luis Suarez, Sergi Roberto will be candidates for the two vacant spots. Busquets will be second captain #fcblivepic.twitter.com/U9gNVHU8NK

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 24 באפריל 2018

בכל הנוגע להכנות הקבוצה לעונה הבאה, בעיתון "מונדו דפורטיבו" פורסם הבוקר שהגעת ארתור מגרמיו בספק. המועדון אומנם חתם על אופציה שהוא יוכל להשלים את רכישתו בינואר 2019 או אפילו הקיץ, שילם כבר ארבעה מיליון יורו והציג את ארתור כרכש עתידי של המועדון, אבל כעת יש הרהור מחדש האם להביא אותו או קשר יותר גבוה עם נתונים טכניים כמוהו. למשל כמו מרואן פלאיני מבחינת המבנה, אבל גם טכני.


במועדון יצטרכו להחליט עד ה-15 ביולי האם אסטרטגית הם רוצים את ארתור, מה שיעלה להם 24 מיליון יורו נוספים, או שמא ישאירו אותו בברזיל ויוותרו על המיליונים שכבר שולמו. גובהו של הקשר רק 1.72 מטר, ונטען כי אלו נתונים פיזיים בעייתיים למיקומו במרכז השדה. כעת מדווחים בספרד על שני ההולנדים של אייאקס, דוני ואן דה ביק בן ה-21 (גובהו 1.81) ופרנקי דה יונג בן ה-20 (גובהו 1.78). מועמד נוסף שהוזכר הוא פביאן רואיס מבטיס, בן 22 שגובהו 1.89. הוא חתום עד 2023 וסעיף השחרור שלו 30 מיליון יורו. הוא גם מבוקש באתלטיקו מדריד.



ארתור. מיהרו להציג אותו כשחקן ברצלונה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי