דיווח: המשא ומתן בין אנדרס אינייסטה ללצ'ונגקינג נתקע

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | AFP

דיווחים סותרים: קפטן ברצלונה היה אמור לכנס מחר מסע"ת בה יודיע על עזיבה, אך ב"מארקה" טוענים שהמגעים הוקפאו בשל דרישותיו הכספיות של הקשר. לחץ על גריזמן להצטרף, אומטיטי צפוי לחתום על חוזה חדש בקרוב

(גודל טקסט)
עידן אנדרס אינייסטה בברצלונה היה אמור לקבל מחר חותמת רשמית לסיומו, כך לפי "מונדו דפורטיבו", שדיווח מוקדם יותר היום (חמישי) שקפטן הבלאוגרנה יכנס מחר מסיבת עיתונאים במתחם האימונים של ברצלונה על שם ז'ואן גאמפר בה יודיע על עזיבתו. השמועות על עזיבתו של הקשר הוותיק היו באוויר כבר תקופה ארוכה, ואחרי שהקבוצה זכתה בגביע הספרדי בשבת האחרונה, הכריז שיודיע על עתידו במהלך השבוע. "אינייסטה צפוי לעבור לשחק בליגה הסינית לאחר שהסכים להצעת עתק שהוגשה לו על ידי אחת הקבוצות בינואר או בקיץ שעבר", נכתב. אלא שכעת, על פי ה"מארקה", חלה תפנית בעלילה: בדיווח נטעו שהמשא ומתן בין הקשר למועדון מסין התפוצץ בשל דרישותיו הגבוהות ובעקבות כך מסיבת העיתונאים תדחה.


מסיבת העיתונאים הייתה אמורה להתקיים אחרי האימון, כשבנוסף צפוי היה המועדון לערוך טקס הוקרה מיוחד באולם האירועים של המועדון לאינייסטה לקראת המשחק מול ריאל סוסיאדד ב-19 או ב-20 במאי, שיהיה האחרון של הקבוצה העונה וככל הנראה האחרון של הקפטן בקאמפ נואו. לאירוע יוזמנו אורחים מיוחדים וכמובן כל שחקני הקבוצה. הקשר צפוי להניף את גביע האליפות התשיעי שלו בקריירה, כשכל מה שחסר לקבוצה הוא לצבור נקודה במחזור הקרוב ב"ריאסור" מול דפורטיבו לה קורוניה.


בינתיים, זכה אינייסטה לפרגון רציני מחברו לנבחרת ספרד וקפטן היריבה המרה ריאל מדרידף סרחיו ראמוס שאמר אחרי ה-1:2 של קבוצתו באליאנץ ארנה על באיירן מינכן: "אם היו קוראים לו אנדרסיניו היו לו שני כדורי זהב. האשמה היא של כולנו, אנחנו לא מעריכים מספיק את מה שמגיע מבית ויותר מדי מה שמגיע מבחוץ".


ובנושא אחר, פריצת דרך במשא ומתן: בספרד מדווחים שסמואל אומטיטי יחתום בשבועות הקרובים על הארכת חוזהו בברצלונה עם סעיף שחרור שמספק את כל הצדדים ובכך תסתיים הסאגה הארוכה. ראשי המוליכה הספרדית נחושים לסגור את העסקה עד לסיום העונה וכפי שפורסם כרגע הכיוון חיובי. תחילה הבלם החליט להקפיא את המו"מ לאחר שמנצ'סטר יונייטד התענייה בו ומספר קבוצות נוספות היו מוכנות לשלם את סעיף השחרו שלו שעומד על 60 מיליון ליש"ט. כעת מסתמן שהצרפתי החליט שברצלונה היא המקום הטוב ביותר עבורו ואף החליט לרדת בדרישותיו. 



ראמוס עם אינייסטה. הקשר לא זכה למספיק הערכה? (Gettyimages)


בתוך כך, עיתון "ספורט" הקטלאני פרסם שאנטואן גרייזמן קיבל לא מעט הודעות בוואטסאפ משחקני ברצלונה, שמבקשים שיחתום בקבוצה בהקדם האפשרי. "הוא כבר יודע שיתקבל בזרועות פתוחות בחדר ההלבשה", נכתב בדיווח, כשגם חבריו לנבחרת לוקה דין, סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה המליצו לו להצטרף וסיפרו לו על האווירה הטובה בקבוצה. 

בארסה רוצה לסגור את העסקה בהקדם האפשרי, זאת מאחר שלמרות שסעיף השחרור של החלוץ עומד על 100 מיליון יורו בלבד, אתלטיקו מדריד צפויה לקבל עליו הצעות גבוהות יותר. סוכנו של השחקן דורש מבארסה לשלם לקולצ'ונרוס בין 10 ל-40 מיליון יורו נוספים, זאת כדי לרצות את המועדון שיזרז את ביצוע המכירה. גריזמן עצמו אמר לאחרונה שבין אם יישאר בבירת ספרד או יעזוב, הוא ירצה לסיים את השמועות עוד לפני המונדיאל ברוסיה, כדי שיוכל לשחק עם בנחרת צרפת בראש שקט.


 

#PortadaSPORT "Aprietan a Griezmann" https://t.co/e4dfw5crfx

— Diario SPORT (@sport) April 25, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי