ריאל רוצה את סלאח, ליברפול: "גם לא תמורת 200 מיליון ליש"ט"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

בספרד מדווחים שאלופת אירופה הציבה את המצרי בראש רשימת הרכש ומתכננת להקצות 220 מיליון יורו לשם כך, אך במועדון האנגלי לא מתכוונים לוותר על הכוכב כל כך בקלות. אלכסנדר-ארנולד: "שונא לשחק נגדו באימונים"

(גודל טקסט)
טירוף מוחמד סלאח לא מדלג גם על הכדורגל הספרדי. אחרי שב"מארקה" פורסמה אתמול (רביעי) כתבה שכותרתה הייתה "סלאח הוא הכוכב ש'לה ליגה' זקוקה לו כדי לשדרג את הכדורגל הספרדי", האתר הספרדי "OK דיאריו" פירסם שבריאל מדריד עוקבים מזמן אחרי המצרי, וכבר בתחילת העונה הוא סומן אחרי ההופעות הראשונות שלו בליברפול. לפי הדיווח, אלופת אירופה הציבה אותו בראש רשימת הרכש בקיץ הקרוב ומוכנים להקצות 220 מיליון יורו לרכישתו, זאת לאחר שאהבו את המהירות שלו, את יכולת כיבוש השערים ואת גיליון הפציעות הנקי שלו, ובמועדון מאמנים שבגיל 25 הוא יכול להיות כוכב הקבוצה לשנים רבות.


יחד עם זאת, העיתון "דיילי מייל" פירסם בשער העיתון שליברפול מודעת להתעניינות של ריאל מדריד בסלאח, אך האדומים מצידם נחושים: "לא נמכור את סלאח גם עבור 200 מיליון ליש"ט". המצרי מחזיק בחוזה לעוד ארבע שנים באנפילד והוא מרוויח 90 אלף ליש"ט בלבד לשבוע, סכום שנראה מצחיק בהתחשב בעובדה שהוא מציג יכולת שמזכירה שחקנים כמו ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו. לקבוצה יש קשרים טובים עם סוכנו רמי עבאס והיא בוחנת כעת דרך לשדרג את שכרו.


ליברפול מתכננת לשמור על הסגל וגם להאריך את חוזהו של רוברטו פירמינו, שנחשב כיום לשחקן עם הכושר הטוב ביותר בקבוצה אחרי סלאח. במועדון האנגלי אומרים שבריאל מדריד מודעים לכך שיהיה להם קשה מאוד לצרף את הכוכב המצרי כשאין לו סעיף שחרור, אך יחד עם זאת, כמו במקרה פיליפה קוטיניו, אם השחקן ירצה מאוד לעזוב, יהיה קשה להחזיק אותו בכוח במועדון. רמז ראשון להתעניינות של ריאל מדריד בסלאח היה בגביע העולם למועדונים, כשמאמן הקבוצה זינדין זידאן הזכיר את שמו, אך ערכו שעמד אז על 100 מיליון ליש"ט כבר זינק ל-200 מיליון ליש"ט.


MAIL SPORT: Hands off Mo! #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/GGMYwZ0DCb

— Neil Henderson (@hendopolis) 25 באפריל 2018

במקביל, המגן טרנט אלכסנדר-ארנולד, שנחשב לאחת מתגליות העונה של יורגן קלופ, סיפר שהוא שמח מהעובדה שהוא לא צריך לשמור על סלאח במשחק רשמי, זאת מכיוון שלדבריו המצרי עושה באימונים את אותם תרגילים למגנים של ליברפול כמו במשחקים רשמיים: "אני ממש לא אוהב אותו במשך השבוע כי הוא גורם לי סיוטים. המשחק הזה הפך עכשיו לטבע שני שלו. בסוף השבוע אני מאושר שאני לא צריך לשחק מולו". מנגד, אחד ממשביתי השמחות הידועים באנגליה, רוי קין שאוהב ללכת נגד הזרם, אמר שלדעתו סלאח לא מועמד עדיין לזכות ב"כדור הזהב" מאחר שלא זכה עדיין באף תואר קבוצתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי