איסקו סובל מנקע בכתף צפוי להיעדר מבאיירן והקלאסיקו

איסקו
איסקו | Gettyimages

הקשר נפצע במשחק הראשון מול הגרמנים בחצי הגמר במינכן. גם קרבחאל בספק לגומלין בברנבאו. ויניסוס ג'וניור: "אם אלוהים ירצה אני וניימאר נשחק ביחד בבלאנקוס"

(גודל טקסט)

איסקו, קשר ריאל מדריד ונבחרת ספרד, שנפצע במשחק הראשון בחצי הגמר (1:2 על באיירן מינכן בחוץ), יחמיץ את משחק הגומלין בברנבאו ביום שלישי וגם את הקלאסיקו מול ברצלונה בקאמפ נואו ב-6 במאי. גם דני קרבחאל, שמתח שריר ברגל,  בספק למשחק הגומלין מול הגרמנים.


"לאחר בדיקות מקיפות שבוצעו היום (שבת) לאיסקו התברר שהוא סובל מנקע בכתף", נאמר בהודעה רשמית שהוציאו הבלאנקוס, "אנחנו נמשיך לעקוב אחרי הפציעה ולתת הערכות נוספות".


 

Problems for Zidane: Isco and Carvajal, to miss Bayern game https://t.co/GUAnbN4ogLpic.twitter.com/UulsjIKa4F

— AS English (@English_AS) April 27, 2018

 

בתוך כך חלוץ ריאל מדריד, ויניסיוס ג'וניור, שנרכש והושאל חזרה לפלאמנגו התראיין ל"גארדיין" והעלה שדוב את מפלס הציפיות שניימאר ישחק בריאל מדריד. ויניסיוס יצטרף הקיץ לבלאנקוס ששימלאו לו 18 שנה. הוא אמר: "אם אלוהים ירצה ניימאר ואני נשחק ביחד בריאל מדריד. אני תומך בכך שהוא יעבור לריאל מדריד ואני אגשים חלום לשחק לצידו. הוא האליל שלי בכדורגל. אם היתה לי הזדמנות לשחק איתו הייתי מרגיש מאושר".
 

ואגב, ניימאר רופא הנבחרת של ברזיל שוב הבטיח שהחלוץ יהיה כשיר למונדיאל. "ניימאר מתאושש בדרך הטובה ביותר", בישר רודריגו לאסמר ל"גלובואספורטה", "הוא עובד קשה וצפוי להגיע מוכן היטב כדי שיהיה לו גביע עולמי מעולה". בפ.ס.ז' מקווים שהברזילאי יוכל לקחת חלק במשחק האחרון של העונה בליגה הצרפתית ב-19 במאי מול קון ולתת בכך גם רמז על כך שהוא מעוניין להישאר במועדון.

 

נבחרת ברזיל תחל בהכנות למונדיאל במחנה שיתקיים בין ה-21 וה-27 במאי בטרסופוליס, רוסיה, אלא שעל פי לאסמר ניימאר לא ייקח חלק במחנה הזה. "אנחנו צריכים לדאוג לתוכנית לשפר את כושרו הפיזי, בגלל ששחקנים שחוזרים מפציעה סובלים בדרך כלל מירידה בנושא הזה", הסביר רופא הנבחרת. 


 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי