1:2 לריאל מדריד על לגאנס, מונטלה פוטר מסביליה

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | AFP

בייל ומיוראל סידרו לבלאנקוס ניצחון בהרכב משני מאוד. קפארוס יחליף את האיטלקי. שער שוויון של ג'רארד מורנו (76) סידר לאספניול 1:1 שהספיק כדי לשרוד. לה קורוניה תרד רשמית אם לא תנצח את בארסה

(גודל טקסט)
המחזור ה-35 בלה ליגה נמשך וזה הולך להיות מחזור של הכרעות. ריאל מדריד אומנם ניצחה 1:2 את לגאנס במשחק בלי יותר מדי חשיבות עבור שתיהן, אך דפורטיבו לה קורוניה שתשחק מחר מול ברצלונה ירדה מעשית בעקבות הנקודה שהשיגה אספניול בבית מול לאס פלמאס. אירוע ביזארי התרחש בדרבי הבאסקי שם מיקל סן חוסה, שחקן בילבאו, כבש שני שערים עצמיים בהפסד קבוצתו 3:1 לסוסיאדד. בהמשך: ויאריאל בבית מול סלטה ויגו.


עוד בספרד:  וינצ'נזו מונטלה, שפוטר בנובמבר ממילאן ומונה למאמן סביליה, פוטר שוב בעקבות התבוסה בגמר הגביע וההפסד ללבאנטה ביום שישי. למעשה, סביליה לא ניצחה תשעה משחקים ברציפות בכל המסגרות והאיטלקי שילם את המחיר. המאמן הוותיק חואקין קפארוס ידריך את הקבוצה במשחקים שנותרו. קפארוס בן ה-62 הדריך בעבר את סביליה בין השנים 2000-2005. 


ריאל מדריד – לגאנס 1:2


זינדין זידאן שבעיקר חושב על גומלין חצי גמר ליגת האלופות בסנטיאגו ברנבאו ביום שלישי עלה בהרכב משני, כששחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס ורפאל וראן לא נכללו בסגל. למרות הכל, גארת' בייל כבש את ה-0:1 כבר בדקה השמינית כשבעט בחצי מספרת כדור שנהדף על ידי ההגנהו ובורחה מיוראל הכפיל מקרוב בדקה ה-45. דארקו ברשאנץ צימק ל-2:1 בדקה ה-66, אך זה לא ממש עזר למארחת.


אספניול – לאס פלמאס 1:1
המאמן הזמני דויד גאייגו השלים את המשימה ועזר לאספניול לשרוד בליגה. שער שוויון של ג'רארד מורנו בדקה ה-76 סידר למקומיים את הנקודה שהיו צריכים וכעת באספניול ימשיכו בחיפוש אחר מאמן ומנהל ספורטיבי לעונה הבאה. ג'רארד, שכבש צמד בשבוע שעבר, חגג את ה-14 שלו העונה. ג'ונתן קאלרי כבש את הראשון בפנדל עבור לאס פלמאס שכבר ירדה. האורחים השלימו 13 משחקים רצופים ללא ניצחון ולפחות לקחו נקודה ראשונה אחרי חמישה הפסדים.



תיקו שעזר לאספניול לשרוד (לה ליגה, רשמי)


ויאריאל – סלטה ויגו 1:3
הצוללת הצהובה לא התקשתה מול הקבוצה ממרכז הטבלה בדרך לניצחון קל שקירב אותה להבטחת המקום בליגה האירופית בעונה הבאה. שלושער של קרלוס באקה במחצית הראשונה (13, 35, 38) סגר את הסיפור, פיונה סיסטו (34) רק איזן זמנית. עם ההפסד של סביליה ופיטורי המאמן שלה, ויאריאל יכולה להיות רגועה במקום השישי בטבלה.


סוסיאדד – בילבאו 1:3 

לסוסיאדד: מיקל סן חוסה 15 עצמי, 54 עצמי, מיקל אויארסבאל 36. לבילבאו: ראול גרסיה 59 בפנדל  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי