סביליה חזרה לנצח עם 0:1 משמעותי על ריאל סוסיאדד

שחקני סביליה חוגגים
שחקני סביליה חוגגים | טוויטר

אחרי רצף ההפסדים וחילופי המאמנים, האנדלוסים יכולים לנשום ולפחות ביומיים הקרובים הם במקום המוביל לאירופה. אבר באנגה כבש בדקה ה-47. בצרפת: תיקו מפתיע לפ.ס.ז' אצל אמיין, נים עלתה ליגה אחרי 25 שנה

(גודל טקסט)

המחזור ה-36 בליגה הספרדית יצא לדרך היום (שישי) כאשר סביליה הצליחה סוף סוף לעצור את רצף ההפסדים ולחזור למאבק על הכרטיס לאירופה עם ניצחון 0:1 על ריאל סוסיאדד. בצרפת, פאריס סן ז'רמן שכבר זכתה באליפות סיימה בתיקו עם אמיין שכבר סיימה את העונה ונמצאת במרכז הטבלה. בליגה השנייה, נים הביסה 0:4 את אז'קסיו ועלתה לליגה הבכירה, לראשונה מאז ירדה ב-1993.

סביליה – ריאל סוסיאדד 0:1
חודשיים לא פשוטים עברו על האנדלוסים. מאז הניצחון הסנסציוני על מנצ'סטר יונייטד וההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות, שום דבר לא מתחבר לקבוצה שהתרגלה להיות חלק מצמרת הליגה הספרדית. אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון וצניחה אפילו מהמקום השביעי המוביל למוקדמות הליגה האירופית, המאמן וינצ'נזו מונטלה הואשם בהתדרדרות ופוטר לפני שבוע. בלעדיו, כך נדמה, דברים מתחברים לסביליה. שער בודד של אבר בנגאה (47) הספיק לה לניצחון ביתי ראשון מזה חודשיים לחזרה למקום השביעי, לפחות עד המשחק של חטאפה מחר נגד לאס פלמאס.

אמיין – פאריס סן ז'רמן 2:2
פ.ס.ז' היא קבוצה הרבה יותר חזקה מאמיין, אבל מישהו כנראה שכח לספר את זה למוסא קונטה. אחרי שאדינסון קבאני כבש בדקה ה-26 מבישול של פאסטורה, החלוץ הסנגלי חזר מההפסקה בכוחות מחודשים והשווה לאחר שתי דקות. וכשכריסטופר קונו כבש בבעיטה אדירה לחיבורים, קונטה לא התרגש ובדקה ה-80 השווה שוב. אז נכון, התוצאה לא תשנה דבר לאף את מהקבוצות, אבל זה בוודאי יקפיץ את המנייה של השחקן המוכשר בחלון ההעברות הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי