לואיס סוארס: גריזמן לא ייקח לאף אחד את המקום

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Gettyimages

חלוץ ברצלונה התראיין באורוגוואי והתייחס להגעה אפשרית של כוכב אתלטיקו: "הוא מביא איתו הרבה דברים, יתקבל אצלנו בברכה". עם זאת, נשיא הקולצ'ונרוס משוכנע: "הוא ישחק אצלנו בעונה הבאה"

(גודל טקסט)
 אחרי דיווחים רבים שאנטואן גריזמן נמצא בדרכו לברצלונה, בעקבות העובדה שיוכל לעבור לכל קבוצה החל מהקיץ הקרוב תמורת 100 מיליון יורו, מגיע עוד רמז לכך שהמהלך קרוב. חלוץ אלופת ספרד הנכנסת, לואיס סוארס, התראיין באורוגוואי ואמר: "הוא לא ייקח לאף אחד את המקום". 

לפי דבריו של החלוץ האורוגוואי ל"רדיו רינקון" בארצו יהיו שיסיקו שפרטי העברתו של הצרפתי, שכבש העונה 27 שערים בכל המסגרות, כבר סגורים: "ברצלונה תמיד מביאה שחקנים גדולים כמו עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו. שחקן כמו גריזמן מביא איתו הרבה דברים. הוא משחק כבר הרבה שנים ברמה הכי גבוהה ותמיד נלחם. הוא שולט בהתקפה של אתלטיקו. הוא יתקבל אצלנו בברכה". כזכור, גריזמן כבר אמר שירצה שעתידו יוכרע עוד לפני המונדיאל.

למרות דבריו של סוארס, נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרסו אמר רק כמה שעות לפני כן שהוא מאמין שגריזמן דווקא יישאר בקולצ'ונרוס: "אני מאמין ששנה הבאה הוא ישחק אצלנו. הדברים נאמרו לעיתון הכלכלי "אקו דיאריו", שכתב שהגישה בה גריזמן שיחק מול ארסנל בגומלין חצי גמר הליגה האירופית מראה שיש לו מחויבות גדולה לקבוצה. בנוסף נכתב שלא בטוח אם ברצלונה צריכה כעת חיזוק בהתקפה בגלל שהדבר הכי חשוב עבורה כרגע הוא חיזוק הקישור אחרי עזיבת הקפטן אנדרס אינייסטה. 




גריזמן. איפה הוא ישחק בעונה הבאה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי