זידאן: מסדר כבוד לברצלונה? גם הם לא עשו לנו

זינאדין זידאן
זינאדין זידאן | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד דיבר לפני הקלאסיקו (ראשון, 21:45) ושפך אור על ההחלטה: "כשזכינו בגביע העולם לקבוצות הם לא חשבו לעשות לנו מסדר כבוד". מצבת הפצועים: "מי שלא כשיר ב-100% לא ישחק מחר, נעשה הכל בשביל לנצח"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תתארח מחר (ראשון, 21:45) אצל ברצלונה לקלאסיקו הגדול במסגרת המחזור ה-36 בספרד. למרות שאיבדו כבר את האליפות, הבלאנקוס יעשו כל שביכולתם על מנת לא להפסיד בפעם השנייה העונה לבארסה ועל הדרך גם לקלקל ליריבה המרה את רצף המשחקים ללא הפסד שעומד על 41.

בסוף החודש ריאל מדריד תשחק בגמר ליגת האלופות בקייב מול ליברפול, זידאן התייחס למצבת הפצועים: "אם מישהו מהשחקנים לא כשיר ב-100 אחוז, אנחנו לא ניתן לו לשחק מחר. הסגל שלנו רחב ואנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים בשביל לנצח. מדובר במשחק על שלוש נקודות, אך הטבלה לא תשתנה בעקבות התוצאה שלו".

ההחלטה לא לקיים לברצלונה מסדר כבוד: "אחרי שזכינו בגביע העולם לקבוצות זה לא היה חשוב להם לעשות לנו מסדר כבוד. זאת לא החלטה שלי, בארסה היא זו שהחליטה לנהוג בצורה הזאת ואנחנו מקבלים את זה. לא נעשה מסדר כבוד, אבל אנחנו כן מכבדים את ההישג של ברצלונה. אם הם היו עושים לנו, היינו מכבדים את העניין הזה גם".

ההבדלים בין הליגה הספרדית לליגת האלופות: "תמיד טענתי שיותר קשה לזכות בליגה מאשר בצ'מפיונס. התחלנו את העונה בליגה לא טוב, זו לא עונה טובה, אך אני לא חושב שמדובר בכישלון. אנחנו מתכוונים לתת את כל מה שיש לנו במשחק הזה בשביל לנצח".

זידאן לא צפוי לתת יותר מידי מנוחה לשחקניו ועל פי הדיווחים בספרד הוא יעלה עם הרכב חזק. מי שבכל זאת אמורים להיעדר הם איסקו ו-וראן הפצועים. קאסמירו ישוב למרכז המגרש על חשבון קובאצ'יץ' שפתח בחצי גמר ליגת האלופות. אייחו הלא מנוסה צפוי לשחק במרכז ההגנה לצידו של ראמוס. אסנסיו ימשיך ב-11 לצד רונאלד. בברצלונה אינייסטה יחזור להרכב אחרי שנכנס כמחליף בניצחון על לה קורוניה במשחק שהכתיר את ברצלונה רשמית לאלופה. קוטיניו ישחק כנראה באגף ימין וליאו מסי ולואיס סוארס ימשיכו בחוד. 


לא יזכו למסדר כבוד. שחקני ברצלונה (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי