דיווח: אינייסטה יחתום לשלוש שנים בוויסל קובה היפנית

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | AFP

לאחר ההודעה הרשמית שלא יעבור לסין, קפטן ברצלונה צפוי להצטרף לקבוצה בה משחק גם לוקאס פודולסקי, ועשוי לנהל סניף של "לה מאסיה" במדינה. בבארסה זועמים על הטענות של סרחיו ראמוס אחרי הקלאסיקו

(גודל טקסט)
אחרי שהמעבר לסין ירד מהפרק, קבוצתו הבאה של אנדרס אינייסטה תהיה ככל הנראה ויסל קובה היפנית. כזכור, הקבוצה הסינית ירדה מהפרק בגלל שהממשלה המקומית החליטה על תקרת שכר לקבוצות וקנסות כבדים למי שיעבור עליה. קפטן ברצלונה אמור היה להרוויח סכום כולל של 81 מיליון יורו, בקבוצה וזה היה גורם לה לשלם מס גבוה לממשלה.


הקשר צפוי לחתום לשלוש שנים בקבוצה היפנית עם שכר עונתי של 25 מיליון יורו. השיחות בין הצדדים מתקדמות, אבל העסקה טרם נסגרה רשמית. הבעלים של הקבוצה הוא הירושי מיקיטאני, שהוא גם הבעלים של אתר האינטרנט "ראקוטן", הספונסר על החולצות של ברצלונה, שמצידה תברך על העיסקה ומתכוונת להדק את שיתוף הפעולה עם ראקוטן ומיקיטאני. במקביל, העיתון "ספורט" הקטלאני הזכיר אפשרות שאינייסטה יעבור לליגה האוסטרלית בה שיחקו בעבר אלסנדרו דל פיירו ודויד וייה, כאשר איכות החיים באוסטרליה טובה יותר מאשר ביפן או סין. אינייסטה עצמו מעדיף את יפן על סין בגלל שלהערכתו יהיה לו קל יותר להתאקלם במדינה.


לפי הדיווחים, בארסה תפתח בית ספר לכדורגל ביפן שיהיה סניף של "לה מאסיה", כאשר אינייסטה יהיה האחראי לפרויקט בשם "ברצלונה", וכך גם יישמר הקשר של אלופת ספרד עם הקפטן שיעזוב אותה בתום העונה. אין לידיעה אישור רשמי, אבל אלה ההערכות. הקשר אמור להודיע סופית להיכן יילך אחרי המשחק האחרון מול ריאל סוסיאדד ב-19 או ב-20 במאי ולפני הגביע העולמי. כמו כן, בדומה לסינים, גם היפנים התחייבו לרכוש את יין מ"יקבי אינייסטה", במה שכזכור הייתה אחת הסיבות שהשחקן הסכים לעבור לסין, כשלא ברור אם גם הם ישלמו 36 מיליון יורו עבור שישה מיליון בקבוקי יין.



אינייסטה. יגיע ליפן בזכות ראקוטן? (Gettyimages)


ויסל קובה מדורגת רק במקום העשירי בליגה ומאמן אותה שחקן העבר של הקבוצה טאקיושי יושידה, כשהכוכב הגדול שלה הוא אלוף העולם עם נבחרת גרמניה, לוקאס פודולסקי. בנוסף משחקים בה גם החלוצים הברזילאים ליאנדרו מונטרה ו-וולינגטון. בקבוצה שיחק בעבר בין השאר מיכאל לאודרופ, מיכאל לאודרופ אחד השחקנים שאינייסטה העריץ.


בתוך כך, בברצלונה עדיין מתעסקים בקלאסיקו והעיתון הקטאלני "ספורט" יצא בכותרת "משחקים פסיכולוגיים", ומדווח שבבלאוגרנה זועמים על ריאל מדריד שניהלה קמפיין נגדם ולטענתם השפיעה על השופט. בקבוצה כועסים על דבריו סרחיו ראמוס שאמר שליאו מסי השפיע על השופט הרננדס הרננדס במחצית. בארסה טוענת שהאלופה היוצאת מתוסכלת מכך שלא הצליחה לנצח והבלם תקף בצורה חסרת תקדים את מסי והמועדון וגרם לכך ששמו הטוב ניזוק. גם שמו של חלוץ העבר אמיליו בוטראגניו עלה לאחר טען לשיפוט חד צדדי. בנוסף, במועדון כועסים על זינדין זידאן שהצהיר מראש ובצורה בוטה שלא יערוך "פסיאו" לקבוצה: "זכותו הייתה להחליט שלא יערוך מסדר כבוד, אבל למה לדבר על זה בבוטות כזאת?". לעומת הבלאנקוס, ויאריאל הבטיחה שתעשה זאת מחר במשחק הליגה ביניהן בקאמפ נואו.

La portada del diario Sport de mañana… JUEGO SUCIO. pic.twitter.com/Jw6sDp1mXs

— El 10 (@el10blaugrana) 7 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי