זידאן: כריסטאנו רונאלדו כבר הולך רגיל, יהיה כשיר לגמר

זינדין זידאן
זינדין זידאן | ריאל מדריד, רשמי

רגע לפני משחק ההשלמה מול סביליה, מאמן ריאל מדריד התייחס למצב הפצועים: "150 אחוז שכולם יגיעו לגמר ליגת האלופות". בנוסף התייחס להתנהגות של מסי בקלאסיקו: "לא מפתיע אותי, אבל לא אדבר על זה"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תתארח מחר (רביעי, 22:30) בראמון סאנצ'ס פיחואן אצל סביליה, במשחק השלמה מהמחזור ה-34 ב"לה ליגה", שנדחה לאחר שהאנדלוסים השתתפו בגמר גביע המלך מול ברצלונה. אחרי ה-2:2 מול ברצלונה בקלאסיקו ביום ראשון, הראש של האלופה היוצאת נמצא בעיקר בגמר ליגת האלופות בקייב, אך המאמן זינדין זידאן התעקש במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "חסרים לנו שלושה משחקים כדי לסיים את הליגה ונבוא מחר כמו תמיד נבוא לתת משחק טוב ולסיים הכי גבוה שאפשר, כמו תמיד". ניצחון יעזור לבלאנקוס להיצמד ליריבה העירונית אתלטיקו מדריד שבמקום השני, עם שיוויון של 75 נקודות.


ההתנהגות של ליאו מסי והאירועים בקלאסיקו: "לא מפתיע אותי, אבל אני לא הולך לדבר על זה. זה נשאר במגרש. פיקה ונאצ'ו? תמיד קרו דברים, הבעיה היא שעכשיו יודעים הכל. כל אחד מגיב לאירועים ויש מצלמות בכל מקום, זה ההבדל. גם פעם קרו המון דברים, אבל היו נשארים יותר בחדר ההלבשה. יש אנשים שיודעים מה קרה, אבל זה לא משנה כלום. זה נגמר. הפנדל? השופט לא ראה. כולם יכולים לטעות ולא לראות. אני לעולם לא אטיף לשופטים. זו אשמתם של מי שמדברים על השערוריות וזה נכון שלפעמים זה יותר מדי. אני אישית מעדיף להישאר עם הכדורגל מאשר עם השערוריות".


המפגש מול ליברפול ומוחמד סלאח בגמר ליגת האלופות: "
אנחנו יודעים שנפגוש קבוצה שהגיעה לגמר ליגת האלופות. אנחנו יודעים שיש להם קצת מהכל, פיזיות, טכניקה ומהירות. הם קבוצה אנגלית שמגנה ונלחמת כמו שהיא יודעת. יש עוד הרבה, אבל אני לא אגיד יותר. סלאח שחקן גדול, אבל לא שחקן שלי. יהיה משחק יוצא מן הכלל, פתוח עם הזדמנויות של שתי הקבוצות. הכי חשוב זה להגיע מוכנים ולהקשות עליהם. זה גמר ויהיה אינטנסיבי. לא יודע אם סלאח יזכה בכדור הזהב, אבל יש לו עונה נהדרת. זה לא יהיה משחק של סלאח נגד רונאלדו אלא של ריאל מדריד נגד ליברפול. מדהים שכריסטיאנו הולך כבר 48 שעות אחרי שנפצע ומראה המון אמביציה. לא יודע אם ישחק נגד ויאריאל".


הפצועים לקראת הגמר: "כולם יגיעו לגמר. רונאלדו, איסקו וקרבחאל, במיוחד כריסטיאנו שכבר מרגיש טוב יותר והולך כמו בצורה נורמלית. המצב של איסקו טוב ולקרבחאל נשאר עוד קצת, אבל מצבו טוב מבחינה פיזית. כולם יגיע לגמר, אומר לך את זה ב-150 אחוז. אני לא חושב על פציעות לקראת הגמר. יש לי 25 שחקנים וחלקם יצטרכו לנוח, אבל אני לא חושב על זה בצורה של 'מי ייפצע'. צריכים לחשוב בצורה חיובית וכששחקנים נפצעים כמו כריסטיאנו, לחשוב שיחזרו בהקדם האפשרי".



רונאלדו. זידאן מרוצה מקצב ההחלמה (AFP)


במקביל, פורסם ב"מארקה" שגיבור ההדחה של ברצלונה מליגת האלופות על ידי רומא, הבלם קוסטאס מנולאס, הוצע לריאל מדריד על ידי סוכניו, אך כרגע באלופת אירופה מעדיפים לוותר על היווני, מאחר שלדעתם הבלמים באיטליה אגרסיביים יותר, דבר שפחות מתאים לליגה הספרדית.


ברצלונה – ויאריאל (21:00)
במשחק השלמה נוסף בעקבות גמר הגביע ברצלונה תפגוש בקאמפ נואו את ויאריאל, שבניגוד לריאל מדריד הודיעה שתכבד את הדאבליסטית ב"פסיאו" בתחילת המשחק. עבור הקטלאנים מדובר אומנם במשחק לפרוטוקול, אך הם ירצו להמשיך בשיא ההולך ומתהווה ולרשום משחק 43 ברציפות ללא הפסד. בשורות בארסה אין פצועים רציניים, והמאמן ואלוורדה יציג את הסגל החזק ביותר שלו מלבד סרג'י רוברטו שהורחק בקלאסיקו. נלסון סמדי צפוי למלא את מוקמו בהגנה.


עבור הצוללת הצהובה לעומת זאת, מדובר במשחק חשוב במיוחד כאשר ניצחון יעלה אותה למקום החמישי על חשבון בטיס. ויאריאל לא ניצחה את ברצלונה כבר עשור, מה שיהפוך ניצחון מחר ליוקרתי בעיני הקבוצה שכבר הבטיחה את השתתפותה בליגה האירופית בעונה הבאה. הקבוצה ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים את לגאנס, סלטה ויגו ו-ולנסיה, מה שאומר שמלבד הבונוס של להרוס לברצלונה את העונה המושלמת זה יהיה הניצחון הרביעי ברציפות, מה שהצהובים לא השיגו מאז ינואר 2016.


Barca now have to get through Villarreal [h], Levante [a] and Real Sociedad [h] for ‘els invencibles' to join Milan 91/92, Arsenal 03/04 & Juventus 11/12 in going unbeaten through a full big five leagues season.

— Dermot Corrigan (@dermotmcorrigan) May 6, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי