אתלטיקו זועמת על ברצלונה, סרג'י רוברטו הורחק מ-4 משחקים

אנטואן גריזמן מול פיליפה קוטיניו
אנטואן גריזמן מול פיליפה קוטיניו | Gettyimages

הקולצ'ונרוס הוציאו הודעה רשמית: "נמאס לנו מהיחס שלהם, הם מתנהלים בחוסר כבוד מוחלט לקבוצה ולאוהדים", המגן נענש על התנהגותו בקלאסיקו. וגם: היעד המפתיע של אינייסטה

(גודל טקסט)

מלחמת עולם בין אתלטיקו מדריד לברצלונה לאחר שהתפרסם אתמול (שלישי) שאנטואן גריזמן כבר סגור אצל הקטלאנים, שיפעילו את סעיף השחרור על סך 100 מיליון יורו. הקולצ'ונרוס זועמים על ניהול המשא ומתן עם השחקן מאחורי גבם, עוד כשהעונה מתנהלת.

באתלטיקו טוענים שברצלונה מתנהל בחוסר כבוד מוחלט, ולפי "מונדו דפורטיבו" גריזמן "עובר גיהנום" בימים האחרונים מצד המדרידאים שלוחצים עליו להישאר. בתחנת הרדיו "אונדה סרו" נאמר כי אתלטיקו יפנו למוסדות המשפטיים וידרשו 200 מיליון יורו כיוון שבארסה ניהלה מו"מ עוד לפני שהסעיף נכנס לתוקף.

בהודעה רשמית שהוציא מנכ"ל אתלטיקו, חסוס חיל, אמר: "נמאס לנו מהיחס של ברצלונה. זה חוסר כבוד שנשיא קבוצה, שחקן שלה ואנשי ההנהלה מדברים בצורה כזאת על שחקן לא שלהם כמה ימים לפני גמר הליגה האירופית שלנו נגד מארסיי זה חוסר כבוד מוחלט לקבוצה ולאוהדים".

"לפני כמה חודשים אמרתי אישית לברתומאו שאנחנו לא מעוניינים במכירתו", המשיך חיל. "גם הבהרתי לו שזה בניגוד ליושר הציבורי שהם מחזרים אחרי שחקן שלנו בעוד שתי הקבוצות מתחרות על האליפות והבהרתי לו שאם השחקן ירצה למשש את זכותו לעזוב נדרוש פיצוי על ההתנהגות שלהם. אני מקווה שההודעה שלי תשרת את אוהדי אתלטיקו ותרגיע את השחקן".

אנטואן גריזמן. מלחמת עולם (gettyimages)
אנטואן גריזמן. מלחמת עולם (gettyimages)

בתוך כך פורסם שראשי הליגה האוסטרלית מתכוונים לפנות לאנדרס אינייסטה ולברצלונה בהצעה שהשחקן יעבור לשחק באוסטרליה כדי לשדרג את הליגה. בעבר עשו זאת דויד וייה ואלסנדרו דל פיירו, אמיל האסקי ושינז'י אונו וטים קייהיל. יו"ר ההתאחדות האוסטרלית גרג אורורק סיפר שארבע קבוצות אוסטרליות רוצות לנצל את 2.2 מיליון דולר שניתנו להם על מנת לרכוש כוכב על ומעוניינות להביא שחקן בקליבר של אינייסטה.

בתוך כך, החליטה ועדת המשמעת של ההתאחדות הספרדית להרחיק את סרג'י רוברטו לארבעה משחקים בגין המכה למרסלו במהלך הקלאסיקו ביום ראשון. לפי דו"ח השיפוט "השחקן השתמש בכוח מופרז". המגן/קשר למעשה סיים את העונה ויחמיץ שלושה משחקי ליגה נגד ויאריאל, לבאנטה וריאל סוסיאדד ואת משחק הסופרקאפ הראשון בעונה הבאה. הקבוצה נקנסה ב-1,400 יורו והשחקן ב-3,005 יורו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי